امن ترین نقطه در مدرن ترین مکان

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری شانا، پالایشگاه پارسیان یکی از مدن ترین تصفیه خانه های ایران با ثبت بیش از 11 میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه، نام خود را به عنوان امن ترین مکان اجین کرد.


این شرکت پالایش گاز پارسیان تاکنون بیش از ١١ میلیون و ٨٢١ نفر ساعت کار بدون حادثه داشته است.

 

مسئول ایمنی شرکت پالایش گاز پارسیان گفت: بر اساس استاندارد و شاخصهای سازمان حفاظت محیط زیست، ١٠ درصد از فضای شرکتها باید به فضای سبز اختصاص داده می شود و این در حالی است که هم اکنون فضای سبز این پالایشگاه بیش از ٢١ درصد است.


محمد همایونی افزود: با ابلاغ طرح “سلام” از سوی وزیر نفت، برنامه های این مدیریت با شتاب و تاکید بیشتری در دستور کار قرار گرفته است.


وی یادآور شد: این شرکت جلسات منظمی با سازمان محیط زیست استان فارس برگزار می کند و زیرساختهای مورد نیاز برای بررسی شاخصهایی از جمله کیفیت هوا، پساب صنعتی، فضای سبز و… برای این سازمان را به صورت آنلاین فراهم کرده است.


مسئول ایمنی شرکت پالایش گاز پارسیان اعلام کرد: پالایشگاه پارسیان یکی از مدرنترین تصفیه خانه های پساب صنعتی استان را در اختیار دارد و با هماهنگی سازمان محیط زیست برای الگو برداری از این واحد برنامه ریزی شده است.


همایونی با بیان این که فرهنگ سازی یکی از مهمترین مسائل گسترش ایمنی در شرکتها بشمار می آید، تاکید کرد: تمام افرادی که در این شرکت استخدام می شوند ابتدا مقررات اچ اس ایی به آنها آموزش داده می شود.


وی در ادامه اعلام کرد: این واحد دوره های آموزشی خاصی با هدف افزایش سطح آگاهی برای کارکنان برگزار می کند و این آموزشها را با شعار “حفظ ایمنی یک مسئولیت همگانی است” پیگیری می کند.


به گفته مسئول ایمنی شرکت پالایش گاز پارسیان، راه اندازی سیستمهای اعلان حریق، تشکیل کارگروه برای استقرار این سامانه در بخشهای تعریف شده، انجام ١٠٠ درصد طب صنعتی کارکنان با برنامه زمان بندی و پیگیری از دیگر فعالیتهای شاخص این واحد است.







انتهای خبر

امنیتتاسیساتحادثهپالایشگاه
Comments (0)
Add Comment