اتمام حجت امام جمعه درباره مسکن ملی

امام جمعه لاهیجان، به آشکارسازی اداراتی پرداخت که دارای زمین هستند، اما اجازه ساخت مسکن ملی را به مردم نمی‌دهند.
به گزارش تاسیسات نیوز، سید جواد سلیمانی، امام جمعه لاهیجان نام اداراتی که زمین دارند، ولی در اختیار مردم جهت ساخت مسکن ملی نمی‌گذارند را افشا کرد.
وی در فیلمی که اخیرا از او منتشر شده است، اظهار کرد: علیرغم اینکه سازمان چای و آب منطقه‌‌‌‌ای زمین دارند، اما در اختیار مردم قرار نمی‌‌‌‌دهند.
امام جمعه لاهیجان با اشاره به این نکته که اگر ادارات کم‌‌‌‌کاری بکنند و یا زمین داشته باشند و آن زمین را در اختیار نگذارند، این موضوع را افشا می‌کند، گفت: از اول به ما تاکید شد که لاهیجان زمین ندارد و باید به شهر دیگری رفت، ما هم جلسه‌‌‌‌ای برگزار و تاکید کردیم که این روند در شأن مردم نیست. چه کسی گفته است که ما زمین نداریم، ما رفتیم و جست‌‌‌‌وجو کردیم و زمین‌‌‌‌هایی را پیدا و معرفی کردیم، اما بهانه‌‌‌‌های مختلفی آوردند و گفتند که این زمین‌‌‌‌ها موروثی و یا گردشگری است.
امام جمعه لاهیجان ادامه داد: در حال حاضر ناراحت هستم و می‌خواهم افشا کنم. چون آخرین زمینی که به ما معرفی کردند، مزرعه است. کارشناسان آمدند گفتند چاره‌ای نداریم، چون دست دولت باز است، باید تغییر کاربری بگیریم و داخل مزرعه خانه مردم را بسازیم.
وی تاکید کرد: سازمان چای زمین بسیاری دارد که این زمین‌‌‌‌ها برایش کارآیی هم ندارد، سوال این است که چرا این زمین‌‌‌‌ها را به نهضت ملی مسکن نمی‌دهند؟ مگر رئیس‌ جمهور تاکید نکرده بود که در مرحله اول، ادارات موظفند زمین در اختیار طرح نهضت ملی مسکن بگذارند؟ استاندار هم در جلسه اخیر تاکید کرده با اداراتی که زمین معرفی نمی‌‌‌‌کنند و بخل می‌‌‌‌ورزند، برخورد شود.
سلیمانی در پایان گفت: آقای استاندار برخورد با شما، افشا از من. متولیان چای اگر زمین دارید، در اختیار بگذارید. با این مقدار زیاد زمین چه کار دارید؟ چرا در اختیار مسکن‌‌‌‌سازی نمی‌گذارید؟ این همه جوان در این شهر دنبال خانه می‌گردند و کارشان به دادگاه کشیده شده، آن وقت من و مسئولان هم بگوییم انشالله درست می‌شود. با انشالله گفتن که مشکل حل نمی‌شود، باید کار را پیش برد.
سلیمانی خاطرنشان کرد: این اداراتی که زمین دارند و در اختیار نمی‌گذارند، باید پاسخگو باشند. مزرعه که نمی‌تواند نشان از یک منزل مسکونی برای جوانان این شهر باشد.
امام جمعه لاهیجانامام جمعه و مسکن ملیمسکن ملیواگذاری زمین به مسکن ملی
Comments (0)
Add Comment