الزام به ارائه فرم اعلام شروع به کار عملیات صحرایی

به گزارش تاسیسات نیوز، به اطلاع شرکت‌های خدمات آزمایشگاهی می‌رساند علی رغم پیگیری‌های انجام شده، اصلاح فرآیند مطالعات ژئوتکنیک در سامانه خدمات مهندسی در موعد مقرر به انجام نرسیده است و از این بابت از شرکت‌های دلسوز و فعالی که خدمات صادقانه و با کیفیت ارائه می‌دهند و اصلاح فرآیند را به منظور امکان نظارت و کنترل کیفیت بهتر پیگیر هستند، عذر خواهی می‌شود.

 

 

 

 

به همین منظور مرحله اعلام شروع به کار عملیات صحرایی باید 72 ساعت قبل از آغاز عملیات از طریق تکمیل فرم پیوست به اطلاع سازمان نظام مهندسی برسد تا اقدامات نظارت عالیه و کنترل کیفیت توسط مدیریت بازرسی و کنترل ساختمان به انجام برسد. تکمیل این فرم برای تمام عملیات صحرايی‌ای که بعد از تاریخ 12 مهرماه آغاز خواهد شد الزامی است.





فرم پیوست در قالب فایل Excel تهیه و ارائه شده است تا تکمیل آن در رایانه انجام شده و از ارسال فرم‌های دست‌نویس و دارای قلم خوردگی اجتناب شود. پس از تکمیل فرم، نسخه کاغذی آن تهیه و بعد از مهر و امضا توسط شرکت، اسکن شده و به آدرس ایمیل مندرج در فرم (geotechnic.nezam@gmail.com) به همراه فایل اکسل آن، ارسال شود.





بررسی و تایید گزارش مطالعاتی که عملیات صحرایی آن‌ها بعد از تاریخ فوق آغاز شده باشد و فرم مذکور در موعد مقرر ارائه نشده باشد امکان‌پذیر نخواهد بود.





فرم اعلام شروع به کار عملیات صحرایی را از سایت نظام مهندسی استان تهران دانلود کنید.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آزمایشگاهتاسیساتمطالعاتنظام مهندسی
Comments (0)
Add Comment