اقدام قوه قضائیه در مورد زاینده رود

به گزارش تاسیسات نیوز، دستگاه قضایی با نگاه حفظ امنیت ملی و حقوق عامه، با تدبیر و ازطریق سازوکارقانونی به موضوع حقآبه‌های زاینده رود، انتقال آب و موضوع خشکسالی ورود کرده است.


حسن رحیمی، دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان، با بیان این که برای حل موضوع و جلوگیری از تنش در این زمینه با استاندار همکاری داریم افزود: برای موضوع تجمع، اخلال درنظم عمومی، تخریب اموال و تعرض به ماموران، وظیفه ما عمل به قانون است و عاملان تحت تعقیب قرار می‌گیرند.‏



وی تاکید کرد: اولویت نخست تامین آب آشامیدنی پنج میلیون شهروند است.


خسروی وفا رئیس دادگستری استان اصفهان هم درباره پرونده اسیدپاشی دراصفهان با اشاره به این که سه نفر از چهار نفر این پرونده موفق به دریافت دیه شده اند، گفت: درباره شناسایی فرد یا افراد مجرم منتج به نتیجه‌ای نشده و پرونده همچنان مفتوح است.


حسن رحیمی دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان درباره رسیدگی به پرونده شرکت نفت سپاهان صدرا گفت: این شرکت مجوز اخذ سپرده از بانک مرکزی را نداشته در حالیکه بیش از سه هزار میلیارد ریال سود سپرده پرداخت کرده است.


وی بااشاره به اینکه این پرونده حدود۸۰۰ شاکی دارد افزود: ابتدای سال ۹۵ درباره توان شرکت برای اعاده حقوق سپرده گذاران کارشناسی و مشخص شد این توان را ندارد و فرد خاطی زندانی و پرونده اش در مرحله رسیدگی است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

تاسیساتزاینده رودقوه قضائیه
Comments (0)
Add Comment