افزایش ۱۰ درصدی پرداخت عقد قرارداد مهندسان ناظر 

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان گفت: طبق مصوبه هیات مدیره سازمان، میزان پرداختی مرحله اول مهندسان ناظر افزایش یافت.
به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان، محمد رضا آلوستانی اظهار کرد:طبق مصوبه هیات مدیره سازمان، میزان پرداختی مرحله اول مهندسان ناظر افزایش یافت.
رییس سازمان نظام مهندسی گلستان افزود: پیش از این پرداختی مرحله اول مهندسان ناظر در هنگام انعقاد قرارداد ۳۰ درصد بوده است که طبق این مصوبه با ۱۰ درصد افزایش به ۴۰ درصد رسید.
وی ادامه داد: بنابراین طبق این مصوبه و با شروع عملیات ساختمانی، مهندسان ناظر ۶۰ درصد از حق الزحمه خود را دریافت می کنند.
آلوستانی افزود: نگاه هیات مدیره بر مهندسان مبتنی بر اعتماد است و قطعا در چنین فضایی کیفیت نظارت نیز افزایش می یابد.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان همچنین با اشاره به موضوع مجریان ذیصلاح اظهار کرد: از اهداف مهم هیات مدیره سازمان در سال جدید تمام ساختمان ها ملزم به استفاده از مجریان ذیصلاح هستند و به زودی حضور مجری ذیصلاح برای تمام پروژه ها الزامی می شود.
وی با اشاره به اهمیت و نقش مجریان ذیصلاح بیان کرد: مجریان ذیصلاح نماینده بهره برداران نهایی ساختمان ها هستند و قطعا استفاده از مجری ذیصلاح زمینه ساز افزایش کیفیت در ساخت و ساز می شود و از سویی دیگر اگر مجری ذیصلاح در پروژه وجود داشته باشد؛ بخش عمده ای از تخلفات ساختمانی را شاهد نخواهیم بود.
رییس هیات مدیره سازمان در پایان با بیان اینکه ظرفیت خوبی در حوزه مهندسی استان در اختیار داریم، گفت: عضویت بیش از ۱۲ هزار مهندس در این سازمان، توانمندی و ظرفیتی را ایجاد کرده که در بخش های مختلف پروژه های عمرانی می توان از آن بیش از پیش استفاده کرد.
مهندس ناظرنظام مهندسی ساختماننظام مهندسی ساختمان گلستان
Comments (0)
Add Comment