افزایش ساختمان های سبز تا سال 2018

 

به گزارش تاسیسات نیوز، نتایج یک مطالعه که از سوی موسسه فناوری آمریکا انجام شده، شرکت های فعال در بخش ساختمان ایالات متحده برای افزایش سرمایه گذاری روی ساختمان های سبز در سه سال اینده برنامه ریزی می کنند.




امریکا یکی از پیشگامان جهانی از نظر تعداد شرکت هایی است که پروژه های ساختمان های سبز جدید و بازسازی سبز ساختمان های قدیمی را انجام می دهند. این مطالعه ایالات متحده را به عنوان یک فعال قوی در جنبش سبز جهانی معرفی می کند.




پاسخ های گرفته شده از بیش از 1000 متخصص ساختمان از 60 کشور، صنعت سبز آمریکا را در راس قرار می دهد. این مطالعه همچنین مقایسه های خاصی با 12 کشور دیگر که جواب های زیادی از آنها به دست آمده ارایه می کند: استرالیا، برزیل، چین، کلمبیا، آلمان، هند، مکزیک، لهستان، عربستان سعودی، سنگاپور، افریقای جنوبی و انگلستان.

 

 

 

 

طبق این گزارش ایالات متحده، یک روند افزایشی در میزان کار سبز در سال های آینده به خود می بیند که تا حد زیادی در نتیجه شرکت هایی است که حضور خود در صنعت ساختمان سبز را تشدید می کنند. درصد زیاید از پاسخ دهنده ها پیش بینی کردند که بیش از 60% پروژه های آنها پروژه های سبز خواهد بود.

 

 

 

در حالی این رشد سهم ساختمان های سبز جالب توجه است، اما بسیار کمتر از بسیاری از کشورهای در حال توسعه حاضر در این بررسی می باشد. برای مثال برزیل رشد 6 برابری در درصد شرکت هایی که پروژه های سبز اجرا می کنند را پیش بینی می کند؛ رشد 5 برابری در چین انتظار می رود و رشد 4 برابری در عربستان سعودی پیش بینی می شود.

 

 

 

صنعت قوی ایالات متحده برای پروژه های ساختمان های سبز مشخصا فرصتی برای شرکت های آمریکایی است اما رشد سریع سبز در بسیاری از کشورهای در حال توسعه نیز مشهود است. مهارت طراحان، سازندگان و مجریان باتجربه سبز امریکایی احتمالا برای پشتیبانی از پیش بینی های روزافزون صنعت سبز ضروری خواهد بود.

 

 

 

در ایالات متحده، بالاترین درصد پاسخ دهنده ها گزارش می کنند که انتظار دارند در سه سال آینده روی پروژه های ساختمان های موسسات سبز جدید (مثل مدارس، بیمارستان ها و ساختمان های عمومی)، بازسازی سبز ساختمان های قدیمی و ساختمان های تجاری سبز جدید (مثل ادارات و فروشگاه ها) کار کنند.

 

 

 

ایالات متحده همچنین از نظر اهمیت روی کاهش مصرف انرژی به عنوان یک دلیل زیست محیطی برای ساختمان سبز از یافته های جهانی متمایز است. حدود 76% پاسخ دهنده های آمریکایی این مساله را مهم می دانند و تقریبا نیمی از این تعداد عامل زیست محیطی دیگر یعنی کاهش مصرف اب را عنوان کرده اند. در حالی که 12 کشور دیگر در مطالعه اولویت را به کاهش مصرف انرژی دادند و تنها المان، لهستان و سنگاپور به این عدد نزدیک بودند.

 

 

 

بررسی نشان می دهد فعالیت جهانی برای ساختمان های سبز طی سه سال دو برابر می شود. مردم بیشتر به ارزش اقتصادی و بازدهی ساختمان های سبز برای مالکان و ساکنین و نیز مزایای انرژی و آب برای محیط زیست پی می برند. این یک بازی برد-برد برای مردم، زمین و اقتصاد است.

 

 

 

این مطالعه مزایای ساختمان سبز را به صورت کاهش هزینه 9 درصدی در یک سال بیان می کند. مالکان نز افزایش متوسط 7 درصدی در ارزش ساختمان های سبز در مقایسه با ساختمان های معمول را گزارش می کنند؛ افزایشی که بین ساختمان های سبز ساخته شده و بازسازی شده هماهنگ است. این مزایا محرک کلیدی برای رشد جهانی ساختمان های سبز به شمار می اید.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

تاسیساتساختمانسرمایه گذاریپروژه
Comments (0)
Add Comment