افتتاح یک جایگاه دو منظوره سوخت

به گزارش تاسیسات نیوز، با راه‌اندازی جایگاه دومنظوره CNG ولی عصر در شهرستان لنگرود، شمار جایگاه‌های CNG استان گیلان به ۹۹ باب رسید.


علی‌اصغر عباسی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان با اعلام این خبر گفت: جایگاه اختصاصی CNG ولی‌عصر لنگرود در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع با سه سکو و شش نازل فعال و هزینه ۲ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث شد که علاوه برامکان سوخت‌رسانی به ۱۵۰۰ اتومبیل به‌طور متوسط طی ۲۴ ساعت اشتغال‌زایی ۶ نفر را نیز به‌طور مستقیم درپی دارد.


وی افزود: این جایگاه به‌عنوان بیستمین جایگاه CNG ناحیه لاهیجان و سومین جایگاه CNG شهر لنگرود است که با افتتاح آن ظرفیت سوخت‌رسانی ناحیه لاهیجان متشکل از شهرهای لاهیجان، آستانه اشرفیه، لنگرود، بندرکیاشهر و سیاهکل به ۲۰ هزار و ۴۲۵ متر مکعب بر ساعت رسید.


مدیر منطقه گیلان مصرف روزانه CNG در استان را ۹۳۰ هزار مترمکعب اعلام کرد و گفت: با این میزان مصرف CNG در استان، ۹۱۰ هزار لیتر بنزین به‌طور روزانه صرفه‌جویی می‌شود. عباسی تعداد جایگاه‌های کل کشور را ۲۴۲۵ باب دانست و خاطرنشان کرد: این تعداد جایگاه ظرفیت سوخت‌رسانی به میزان ۴۱میلیون متر مکعب CNG را در کشور فراهم کرده است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

استانتاسیساتجایگاهسوخت
Comments (0)
Add Comment