افتتاح نمایشگاه ساختمان قم

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قم گفت: 96 شرکت از سراسر کشور در نهمین نمایشگاه صنعت ساختمان قم حضور خواهند داشت.

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز علی اخوان قربانی در نشست خبری نهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان قم اظهار کرد: این نمایشگاه در فضایی 2500 متری برگزار خواهد شد. وی افزود: 96 شرکت ساختمانی از استان‌های مختلف مانند تهران، اصفهان، یزد، فارس و قم در نمایشگاه نهم حضور دارند.

 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قم با بیان اینکه این نمایشگاه در زمینه تاسیسات و مصالح نوین ساختمان برگزار می‌شود گفت: لوله و اتصالات و تجهیزات برقی از دیگر مواردی هستند که در این نمایشگاه عرضه می‌شوند.

 

وی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی، انجمن شرکت‌های ساختمانی و سازمان نظام کاردانی هم در این نمایشگاه حضوری فعال خواهند داشت ضمن اینکه قرار است کارگاه‌های آموزشی هم در حاشیه نمایشگاه برگزار شوند.

 

قربانی با بیان اینکه ساعات بازدید از نمایشگاه 16 تا 22 هر روز خواهد بود تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از 12 تا 15 آذرماه سال جاری برای بازدید از این نمایشگاه به محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم مراجعه کنند.

 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قم با اشاره به حضور شرکت‌های صاحب‌نام در نمایشگاه امسال عنوان داشت: برخی از این شرکت‌ها از استان قم هستند که بخشی از آنها مصالحی نوین و جدید را برای نخستین بار عرضه کرده‌اند.

وی ادامه داد: نسبت به سال گذشته رشد خوبی از نظر فضا و تعداد غرفه‌ها صورت گرفته و سعی کرده‌ایم شرکت‌هایی را در نمایشگاه وارد کنیم که از کیفیت بالایی برخوردار باشند. قربانی تصریح کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان استان قم امروز 12 آذر 92ساعت 16 با حضور مسئولان استانی افتتاح می شود.

 

 پایان پیام/.

 

 

 

Comments (0)
Add Comment