افتتاح نمایشگاه تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی

 

چهارمین نمایشگاه تخصصی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گیلان در رشت آغاز به کار کرد.




به گزارش تاسیسات نیوز، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این نمایشگاه که در فضای یک هزار و 200 مترمربع برپا شده، 35 غرفه اعم از تولیدکنندگان داخلی و تجار صنایع تخصصی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی از سراسر کشور حضور دارند.

 

‘علی منتظری’ با اشاره به حضور تولیدکنندگان بزرگ داخلی و تجار تجهیزات تخصصی تأسیسات و سیستم های گرمایشی افزود: با توجه به تنوع محصولات و پیشرفته ترین دستاوردهای صنعتی در این نمایشگاه، شرایط بسیار مناسبی برای نهادهای دولتی و خصوصی تخصصی مانند سازمان نظام مهندسی، انبوه سازان، راه و شهرسازی، آب و فاضلاب، بیمارستان ها و … فراهم است تا ضمن آشنایی از آخرین دستاوردهای کشور و دنیا و انتخاب محصولات مورد نیاز خود با قیمت های مناسب نمایشگاهی، از فناوری های نوین بهره مند شوند.

 

وی با اشاره به ایجاد زمینه های لازم در برگزاری نمایشگاه های تخصصی در گیلان، از تدوین برنامه نمایشگاهی برای سال آینده خبر داد و افزود: در تقویم برنامه نمایشگاهی با درنظر گرفتن حضور تمامی حوزه های تخصصی صنعت ، معدن و تجارت، از تولیدکنندگان و متخصصین حوزه های مختلف تولیدی و صنعتی کشور برای حضور در این نمایشگاه ها دعوت می شود.

 

منتظری به تاثیر برگزاری این نمایشگاه ها اشاره و خاطر نشان کرد: این نمایشگاه ها ضمن ایجاد زمینه های تجارت و رقابت سالم بین تولیدکنندگان، سبب شناخت بهتر و گسترده تر شهروندان از توانمندی ها و آخرین دستاوردهای تولیدی ، صنعتی و معدنی استان و کشور می شود.

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در ادامه همچنین از برگزاری جشنواره و نمایشگاه تولیدات و توانمندی های صنعتی، معدنی و تجاری استان همزمان با بزرگداشت دهه فجر خبر داد و افزود: تمامی دستاوردهای صنعت، معدن و تجارت استان در این نمایشگاه در معرض دید عموم شهروندان گیلانی قرار می گیرد.

 

چهارمین نمایشگاه تخصصی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی، تا 19 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گیلان واقع در آزادراه رشت – تهران دایر می باشد.

 

این نمایشگاه از ساعات 15 الی 21 پذیرای شهروندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

پایان پیام /.



Comments (0)
Add Comment