افتتاح سامانه جامع مرکز تماس هوشمند

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی تهران رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از افتتاح سامانه جامع مرکز تماس هوشمند با هدف ارتقای کیفیت تکریم ارباب رجوع و اعضای سازمان خبر داد.





مهندس حسن قربانخانی در خصوص اهداف راه اندازی این سامانه گفت: یکی از اهداف مهم راه اندازی این سامانه دسترسی آسان مهندسان، مالکان و شهروندان به اطلاعات مورد نیاز است.

 

 

 

وی در خصوص عملکرد این سامانه نیز اظهار کرد: در این سامانه سوالات و درخواست ها به کارشناسان پاسخگوی مرکز تماس هوشمند ارجاع شده و هر کارشناس پیگیر موارد مطروحه خواهد بود.

 

 

 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ویژگی دیگر این سامانه را امکان ارائه سوالات، پیگیری مشکلات و ثبت شکایات به صورت شبانه روزی و طراحی منوهای روزانه و شبانه مجزا با امکانات متعدد اعلام کرد.

 

 

 

قربانخانی تاکید کرد: همچنین در این سامانه امکان ثبت آنلاین کلیه تماس های وارده و پیگیری سیستماتیک تماس ها وجود دارد. امیدواریم با راه اندازی این سامانه،کیفیت ارائه خدمات به اعضای محترم سازمان ارتقا یابد. رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ضمن نتایج قابل توجه این سامانه و طرح آزمایشی اظهار امیدواری کرد سامانه مرکز تماس هوشمند گامی اساسی و بزرگ در راستای تسهیل امورات اعضای محترم بوده و حل موارد مطروحه توسط مخاطبان در این سامانه، در اسرع وقت صورت پذیرد.







انتهای خبر

تاسیساتسامانههوشمند
Comments (0)
Add Comment