افتتاح دهمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات

دهمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش و نمایشگاه ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه چوب در محل دائمی نمایشگاهای بین‌المللی استان فارس آغاز به کار کرد.

 

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس در مراسم افتتاح این نمایشگاه‌ها، اظهار داشت: با افزایش روزافزون جمعیت و همچنین کاهش منابع انرژی، مصرف بهینه انرژی و ذخیره‌سازی انرژی، امری اجتناب‌ناپذیر و از مباحث مهم جهان و کشورمان است.

 

عبدالناصر اسکندری افزود: ساختمان‌ها رابطه مستقیم با زندگی مردم دارند و استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر به جای انرژی‌های فسیلی در سیستم تاسیسات ساختمان‌ها مورد توجه خاص گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه امروزه با پیشرفت فناوری در تمام عرصه‌ها طراحی و ساخت سیستم‌های تأسیساتی مورد استفاده در ساختمان‌سازی نیز با پیشرفت‌های قابل توجهی همراه بوده است، اضافه کرد: این مهم، افزایش راندمان ماشین‌ها و سیستم‌های تاسیساتی و کاهش مصرف انرژی در مقایسه با سیستم‌های قدیمی‌تر و بهبود کیفیت و ظاهر دستگاه‌های ساخته شده را به همراه داشته است.

 

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس ابراز داشت: شهر شیراز با توجه به شرایط آب و هوایی و نزدیکی با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس رشد و احداث مجتمع‌ها، برج‌ها و واحدهای ساختمانی قابل توجه در این شهر می‌تواند بازار هدف مناسبی برای تولیدکنندگان و مرتبطان با این صنعت باشد.

 

اسکندری در مورد دهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش نیز گفت: در این نمایشگاه 80 شرکت از استان‌های تهران، یزد، اصفهان، خراسان، رضوی، البرز و فارس و همچنین نمایندگانی از کشورهای کره جنوبی، آلمان، ایتالیا و چین در قالب 300 غرفه در فضایی افزون بر 4 هزار متر مربع شرکت کرده‌اند.

 

وی همچنین به برگزاری نمایشگاه ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه چوب در سالن حافظ اشاره کرد و ادامه داد: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 3 هزار متر مربع با حضور 50 واحد تولیدی از سراسر ایران برای علاقمندان و مرتبطان با صنعت چوب دایر است.

 

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس، هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها را بهره‌گیری از ظرفیت‌های تولید داخلی و فرصت مناسبی برای آشنایی با دستاوردهای جدید این صنعت و نیز آشنایی با دیدگاه‌های کارشناسان و صاحب‌نظران دانست و بیان کرد: این نمایشگاه سعی بر آن دارد تا با فراهم آوردن بستر و فضایی سالم و مناسب برای تضارب آرا و انتقال آخرین دستاوردهای تحقیقات و تحولات این صنایع، گامی موثر در راستای ارتقای جایگاه علمی و صنعتی کشورمان بردارد.

 

  این نمایشگاه‌ها تا 11 آبان ماه جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس از ساعت 16 تا 21 پذیرای علاقمندان است.

 پایان پیام.

 

 

Comments (0)
Add Comment