اعلام نتايج آزمون ورود به حرفه مهندسان ، كاردان ها و معماران تجربي در دو ماه آينده

نتايج آزمون ورود به حرفه مهندسان ، كاردان ها و معماران تجربي در دو ماه آينده اعلام مي شود.  

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز  عباس آخوندي در بازديد روز 21 آذر92 ، از روند برگزاري آزمون ورود به حرفه مهندسان ، كاردان ها و معماران تجربي كه به صورت همزمان در سراسر كشور در حال برگزاري است ، با اعلام اينكه هم اكنون 340 هزار نفر عضو سازمان هاي نظام مهندسي ساختمان ايران هستند ، گفت: از اين تعداد 260 هزار نفر پروانه اشتغال به كار مهندسي دريافت كرده اند.

وي با بيان اينكه سازمان نظام مهندسي ساختمان از بزرگترين سازمان هاي حرفه اي كشور محسوب مي شود به روند فزاينده تعداد فارغ التحصيلان رشته هاي مرتبط با مهندسي ساختمان اشاره كرد و اظهار داشت: مهندسان بعد از فارغ التحصيلي بايد توانايي هايي به مراتب فراتر از آنچه كه در دانشگاه ها آموخته اند را در حوزه كاربرد دانش مهندسي كسب كنند و نحوه تعامل با دستگاههاي مرتبط با حرفه را بياموزند.

آخوندي با اشاره به برگزاري هرساله آزمون ورود به حرفه مهندسان در ايران ، افزود: سوالات اين آزمون كه امسال 130 هزار نفر در آن شركت كرده اند ، فقط مربوط به دروس دانشگاهي نيست و به حوزه مقرات ملي ساختمان و مقررات عمومي فعاليت در بازار مهندسي نيز مربوط مي شود.

وي اظهار اميدواري كرد خيل عظيم مهندسان كشورمان در توسعه ، آباداني ، افزايش رفاه ، ارتقا كيفيت ساختمان ها و صدور خدمات فني و مهندسي موفق باشند.

آزمون ورود به حرفه مهندسان ، كاردان‌ها و معماران تجربي روزهاي 21 و 22 آذر 92 در 81 حوزه امتحاني سراسر كشور برگزار و نتايج آن نيز در دو ماه آينده از طريق وب سايت دفتر مقررات ملي ساختمان وزارت راه و شهرسازي به نشاني اينترنتي www.inbr.ir اعلام خواهد شد.

 پایان پیام/.

 

 

Comments (0)
Add Comment