اعلام آمادگی نظام مهندسی جهت تعامل در آبادانی با رئیس جمهور منتخب

به گزارش تاسیسات نیوز، حمزه شکیب، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان طی پیامی به نمایندگی از جامعه مهندسی ساختمان انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران را تبریک گفت. وی همچنین در این پیام آمادگی این سازمان را برای پیشبرد عمران و آبادانی کشور در بخش مسکن اعلام کرد. 
مشروح این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
رئیس جمهور منتخب و محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و آرزوی توفیق روزافزون،
با درود به روح پر فتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و ارواح طیبه شهداء و آرزوی سلامتی مستمر برای مقام معظم رهبری(مدظله) و سلامتی و توفیق حضرت‌عالی، بدین‌وسیله انتخاب شایسته جنابعالی را از سوی مردم فهیم و بصیر به‌سمت نهمین رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران، که مبتنی بر اعتماد و اتکا به تعهدات و برنامه‌های ارزنده جنابعالی صورت پذیرفت، موجب بسی مباهات و آرامش خاطر است.
اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ مهندسی ساختمان کشور، این پیروزی ارزشمند را به حضرتعالی، ملت شریف ایران و تمامی دلسوزان کشور تبریک و تهنیت عرض کرده و مساعی مخلصانه برای نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پرتو عنایات الهی، توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبری داهیانه و بی بدیل رهبر فرزانه انقلاب، برای جنابعالی صمیمانه آرزو دارم.
سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با توجه به تعهد و تخصص خود و ظرفیت بزرگ اجتماعی ۶۲۰ هزار عضو، برای تحقق اهداف دولت جنابعالی در زمینه‌های عمران و آبادانی کشور، به‌ویژه در حوزه ساخت و ساز ایمن با مقاوم و پایدار و همکاری و همراهی تمامی ارکان سازمان نظام‌ مهندسی کشور، آمادگی کامل خود را اعلام می‌داریم.
امید است در پرتو عنایات الهی و با همدلی و تلاش کلیه دلسوزان کشور و مردم، شاهد پیشرفت و توسعه روزافزون ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها باشیم.

و من ا… التوفیق
حمزه شکیب
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان

Comments (0)
Add Comment