اعلام آخرین تصمیمات گروه نقشه برداری نظام مهندسی ساختمان

آخرین تصمیمات در چهارمین جلسه گروه تخصصی نقشه برداری شورای مرکزی به صورت حضوری و مجازی با حضور مهندس مومنی مقدم، مدیر اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان اخذ و اعلام شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، چهارمین جلسه گروه تخصصی نقشه برداری شورای مرکزی به صورت حضوری و مجازی و با حضور مهندس مومنی مقدم، مدیر اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان و مشارکت تمامی اعضا برگزار شد.
این جلسه با تاکید بر «پیگیری و مکاتبات لازم در خصوص تدوین و تصویب مبحث نقشه برداری و شرح خدمات نقشه برداری»، «تعیین عناوین کارگروه ها و مسئولیت های مربوطه» و «برگزاری جلسه با کارگروه مشترک راهبردی اداره ثبت اسناد و املاک کشور برای بررسی مشکلات مربوط به تفکیک و بازرسی میدانی و دستوراالعمل تفکیک آپارتمان به منظور رسیدن به وحدت رویه» برگزار شد.
در همین حال، دکتر یزدانی رئیس گروه تخصصی نقشه برداری ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور مهندس مومنی مقدم در چهارمین جلسه گروه، توضیحاتی در خصوص تفکیک نقشه برداری، تدوین مبانی قیمت گذاری خدمات نقشه برداری و تدوین مبحث نقشه برداری ارائه کرد و سپس اعضای جلسه به برخی موارد و مشکلات موجود اشاره کردند.
 مهندس مومنی مقدم ضمن آرزوی توفیق به اعضای منتخب گروه تخصصی نقشه برداری، تدوین و تصویب مبحث رشته نقشه برداری را امری ضروری دانست و دستور پیگیری صادر کرد.
وی همچنین مطالبی درباره صلاحیت اجرای رشته نقشه برداری ارائه کرد و ضمن توضیح در خصوص نحوه تهیه مبانی قیمت گذاری توسط شرکت مشاور شهریگ با تاکید بر بازنگری جداول و شرح خدمات ارائه شده، درخواست داشت که گروه تخصصی در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.
قیمت گذاریمومنی مقدمنظام مهندسیکارگروهگروه تخصصی نقشه برداری
Comments (0)
Add Comment