اظهار خرسندی رئیس پژوهشگاه نیرو از حضور علی آبادی در وزارت نیرو

رئیس پژوهشگاه نیرو گفت: سوابق علی‌آبادی می‌تواند در تحقق اهداف صنعت برق تاثیرگذار و تحول آفرین باشد و وی گزینه مناسبی برای مدیریت بر مسند حکمرانی صنعت آب و برق کشور است.
به گزارش تاسیسات نیوز، «مجید عمیدپور» با اشاره به پیشنهاد «عباس علی‌آبادی» از سوی رئیس‌جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو افزود: علی‌آبادی به دلیل سال‌ها مدیریت در سطح معاونت برق و انرژی وزارت نیرو، با مهم‌ترین مسائل و چالش‌های حوزه نیرو به‌ویژه ناترازی در تولید برق آشنایی کامل دارد.
رئیس پژوهشگاه نیرو خاطرنشان‌کرد: از طرفی به دلیل تجربه مناسب وی در مدیریت و راهبری مجموعه مپنا به‌عنوان بزرگ‌ترین گروه صنعتی کشور در حوزه ساخت و بهره‌برداری نیروگاه‌های حرارتی و تجدیدپذیر، اشراف کاملی بر ظرفیت‌های صنعتی کشور در احداث نیروگاه‌های جدید و پیش‌نیازهای آن دارند؛ بنابراین انتظار می‌رود در راستای برنامه‌ریزی به‌منظور رفع ناترازی اقدام‌های موثری را به عمل‌آورد.
عمیدپور گفت: از طرفی سابقه دانشگاهی وی و اعتماد و اعتقادی که بر دانش‌بنیان‌شدن صنعت با تکیه‌ بر توان داخلی دارد، در شرایط محدودیت‌ها و تحریم‌های بین‌المللی می‌تواند راهگشای کشور در عبور از شرایط دشوار کنونی باشد.
 وی بیان‌داشت: تجربه وزارت صمت و تعامل تنگاتنگ با بخش خصوصی به‌عنوان کلید عبور دولت از چالش‌های تامین سرمایه و کمک به حل مشکلات تامین برق مورد نیاز صنایع و همچنین سابقه مدیریت و هدایت منابع بخش خصوصی، به‌عنوان بخشی از سوابق علی‌آبادی می‌تواند در تحقق اهداف صنعت برق تاثیرگذار باشد
علی آبادی وزیر نیروعمیدیوزارت نیروپژوهشگاه نیرو
Comments (0)
Add Comment