استقبال روس ها از محصولات جدید

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خانه خبر گيتي پسند، Mosbuild بزرگترين نمايشگاه صنعت ساختمان در منطقه و يكي از ۵ نمايشگاه برتر بين المللي صنعت ساختمان در دنيا با تاييديه UFI است كه در شهر مسكو برگزار مي شود و امسال گروه صنايع گيتي پسند نيز در اين نمايشگاه حضور فعالي دارد.





در اين نمايشگاه، گروه صنايع گيتي پسند ايده ” يك خانه يك برند” را به بازديدكنندگان عرضه مي دارد و محصولات و توانمندي هاي خود را در صنعت ساختمان و شهرسازي معرفي خواهد كرد.

 

 

 

 

۱۴ محصول گيتي پسند در صنعت ساختمان پيش روي بازديدكنندگان از غرفه گيتي پسند است و ساير محصولات اين گروه صنعتي نيز در قالب بروشور و كاتالوگ به زبان روسي ترجمه شده است كه در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.

 

 

 

 

اين نمايشگاه تا ۲۰ فروردين ماه داير بوده وغرفه گيتي پسند نيز ميزبان متخصصان صنعت ساختمان و بازديدكنندگان از نمايشگاه بود.

 

 

 

 

كميته راه و ساختمان مسكو، فرمانداري مسكو و انجمن صنايع روسيه از حاميان برگزاري اين نمايشگاه هستند و توليدكنندگان محصولاتي چون سراميك، سنگ، حمام، استخر و سونا (جديدترين تكنولوژي ها و ابزارآلات در اين زمينه )،آهن آلات ، مصالح و تجهيزات ساختماني، لوله و اتصالات ، كفپوش، برق و روشنايي و الكتريسيته ، دكوتكس، ابزار و يراق آلات، رنگ ورزين، پنجره و نماي خارجي، درب اتوماتيك و قفل، سيستم اطفاي حريق ،ديوار پوش و …در اين نمايشگاه توانمندي هاي خود را در معرض ديد عموم قرار مي دهند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

بین المللیتاسیساتساختماننمایشگاه
Comments (0)
Add Comment