استاندارد شدن معابر شهری، مطالبه شورای شهر از شهرداری

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: توقع شورای شهر از شهرداری این است که با شناسایی نقاط حادثه خیز، اصلاح معابر زمینه های رسیدن ما را به استاندار قابل قبول فراهم کند.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز سروری نایب در شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن عرض تبریک به مناسبت روز قدس گفت: چندسالی بود که به دلیلی شیوع بیماری کرونا راهپیمایی برگزار نمی‌شد و خوشبختانه امسال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اعلام آخرین روز جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس یعنی اینکه مقاومت آغاز پیروزی است حضرت امام خمینی می‌توانستند روزی در بهار را به عنوان روز قدس انتخاب کنند اما ایشان روزی در ماه مبارک رمضان را انتخاب کردند.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: انشاالله ملت ما در این روز با حضوری هوشمندانه و بصیرانه حمایت خود را از فلسطین اعلام می‌کنند.

سروری با اشاره به روز ایمنی حمل و نقل گفت: رسیدن به ایمنی باید همراه با استانداردسازی وسایل نقلیه باشد پایین بودن کیفیت خودروها زمینه از دست رفتن و مصدوم شدن هموطنان ما را فراهم می‌کند و این شایسته و در شأن مردم ما نیست که اتومبیل‌هایی بی کیفیت داشته باشند.

وی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند کیفیت خودروسازی باید ارتقا یابد توقع شورای شهر از شهرداری این است که با شناسایی نقاط حادثه خیز، اصلاح معابر زمینه‌های رسیدن ما را به استاندار قابل قبول فراهم کند.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: کاهش آمار مرگ میر نشان دهنده اصلاح معابر است و البته اینها راه حل های مناسبی هستند که شورای شهر نسبت به آن تاکید دارد و باید مدل حمل و نقل را از شخصی به عمومی ارتقا دهیم.

اصلاح معابر شهر تهرانشهرداری تهرانشورای شهر تهرانمعابر شهری
Comments (0)
Add Comment