از نظام مهندسی ساختمان استان گلستان چه خبر؟

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان جایزه سومین دوره مدیریت سلامت اداری را از آن خود کرد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، این سازمان در آیین پایانی جایزه سلامت اداری که در سالن همایش های برج میلاد برگزارشد، توانست جایزه سومین دوره این جایزه را ازآن خود کند.

 

نظام مهندسی ساختمان استان گلستان تنها سازمان در سطح نظام مهندسی های ساختمان کشور است که در این مراسم حضور دارد.

 

در آیین پایانی سومین دوره جایزه سلامت اداری رییس سازمان استاندارد و معاون رییس جمهور، رییس دیوان محاسبات کشور، معاون بودجه قوه قضاییه، رییس کنوانسیون مبارزه با فساد دولت و تعدادی از نمایندگان مجلس حضور داشتند.

 

جایزه سلامت اداری از سال 90 و با هدف از بین بردن فرصت های فساد اداری ایجاد شه است.

 

اولین همایش انتخاب دستگاه سالم در حیطه اداری در سال 90 با شرکت 45 سازمان و دستگاه اجرایی برگزار شد، این تعداد در دومین دوره یعنی سال 91 به 70 سازمان رسید.

 

***

 

رییس شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان به عضویت کمیته تدوین نظامنامه پیشگیری از وقوع تخلفات حرفه ای و انتظامی کشور درآمد.

 

در اجلاس سراسری شورای انتظامی کشور که آبان سال جاری به میزبانی نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی برگزار شد ˈسید محمد قدس مفیدیˈ رییس شورای انتظامی نظام مهندسی ساختمان گلستان توانست با جلب اعتماد سایر اعضا به عنوان یکی از چهار مهندس کمیته تدوین نظام نامه پیشگیری از وقوع تخلفات حرفه ای و انتظامی کشور انتخاب شود.

 

قدس مفیدی عضو شورای شهر گرگان نیز است.

 

***

 

نظام مهندسی ساختمان گلستان روز پنجشنبه اعلام کرد: مهندسان علاقمند به ادامه تحصیل از تسهیلات کمیته رفاه برخوردار می شوند.

 

در این خصوص کمیته رفاه سازمان جهت ارتقاء دانش علمی و تحصیلی مهندسان و خانواده آنان تفاهمنامه ای را در سطح تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری با موسسه آموزش عالی آزاد ماهان منعقد کرده است.

 

کلیه اعضای سازمان و خانواده آنان که علاقمند به استفاده از شرایط و تخفیفات شرکت در کلاس های آمادگی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری می باشند می توانند پس از دریافت معرفی نامه از کمیته رفاه سازمان به موسسه آموزش عالی آزاد ماهان به نشانی ( خ ولیعصر- عدالت 8- مجتمع ایزد- طبقه پنجم ) مراجعه و ثبت نام کنند.

 

***

 

کمیته ارجاع کار نظارت ساختمانی سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: فراخوان مهندسان ناظر در شهر گرگان را برای تکمیل کاربرگ همکاری شمارش معکوس برای اولویت بندی ارجاع کار نظارت که در بین مهندسان به نظارت رندوم مشهور است ،آغاز شده است.

 

در این اطلاعیه خطاب به مهندسان ناظر گرگان در رشته های عمران، معماری، برق و مکانیک آمده است که با توجه به آغاز تکمیل کاربرگ خوداظهاری توسط مهندسان، تنها کسانی می توانند در روند انتخاب ناظر مورد ارجاع کار قرار گیرند که کاربرگ همکاری مربوطه را تکمیل کرده باشند.

 

این کمیته افزوده است پس از اجرایی شدن نظام ارجاع کارنظارت هیچ مهندس ناظری جز با انتخاب سازمان و از طریق شرکت در پروسه فوق الذکر نمی تواند مسوولیت پروژه ای را تقبل کند.

پایان پیام/.

 

 

نظام مهندسی،مهندس، مکانیک، آموزشگاه، کتاب، تاسیسات،ساختمان، کاشانه، کارگران، طرح،
Comments (0)
Add Comment