از سوی رگولاتوری؛ جزییات تعرفه خدمات وای فای برون‌ساختمانی اعلام شد

دبیرخانه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، فراخوان نظرخواهی درباره تعرفه خدمات اینترنت پرسرعت مبتنی بر فناوری WiFi به صورت برون ساختمانی را منتشر کرد.
به گزارش تاسیسات نیوز ، به منظور بهبود شرایط سرمایه‌گذاری و افزایش کیفیت در ارائه خدمات مبتنی بر فناوری WiFi، پیشنهاد به روز رسانی مصوبه شماره ۱-۲۳۷ کمیسیون و اصلاحات بعدی آن با عنوان “تعرفه خدمات اینترنت پرسرعت مبتنی بر فناوری WiFi به صورت برون ساختمانی” تدوین شده است.
بر اساس این گزارش دبیرخانه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از صاحب‌نظران، بهره‌برداران و شرکت‌های فعال در این حوزه دعوت کرده است با مراجعه به پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس www.cra.ir، منوی تالار گفتگو، نظرها و پیشنهادهای تخصصی خود را درباره متن پیش‌نویس تدوین شده تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ارسال کنند.
این پیش نویس در ۷ ماده و یک تبصره تهیه شده است که بر اساس ماده ۱ این پیش نویس، تعرفه خدمات دسترسی به اینترنت مبتنی بر فناوری WiFi به صورت برون ساختمانی بر اساس عرضه و تقاضا و شرایط بازار خواهد بود.
همچنین در تبصره ماده ۲ این پیش نویس ، در صورت فروش حجم اضافه، ۱۴ درصد تعرفه مندرج در تبصره ماده ۷ مصوبه شماره ۷ جلسه شماره ۱۰۳ مورخ ۳۰۴۷/۴۲/۱۴ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به عنوان کف تعرفه حجم اضافه تعیین می شود. و طبق ماده ۳ این پیش نویس، عبور از ۸۰ درصد از حجم خریداری شده، دارنده پروانه ملزم به اطلاع  رسانی رایگان به کاربر در خصوص میزان استفاده است و پس از اتمام آن، موظف است با اطلاع رسانی مجدد، دسترسی رایگان وی را صرفاً به پورتال اپراتور و درگاه پرداخت بانکی مربوط، برای مدیریت طرح توسط مشترک فراهم کند.
پیش‌نویس “تعرفه خدمات اینترنت پرسرعت مبتنی بر فناوری WiFi به صورت برون ساختمانی”، اینجا در دسترس است.
برون ساختمانیتعرفه خدماتوای فای
Comments (0)
Add Comment