از تائید و تکذیب استاندارد آسانسور مسکن مهر تا حل مشکل یکساله

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از عدم تخصیص 10 هزار میلیارد تومان مصوبه دولت قبل به مسکن مهر خبر داد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از عدم تخصیص 10 هزار میلیارد تومان مصوبه دولت قبل به مسکن مهر خبر داد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تهیه و تدوین برنامه کوتاه‌مدت بخش مسکن 7 دهک و تقدیم آن به دولت توسط آخوندی خبر داد و گفت:‌ تعداد ساخت مسکن در این برنامه چندبرابر بیش از 50هزار واحد است.

تاکید مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بر استاندارد بودن آسانسورهای مسکن مهر خبر دیگر بود. بید هندی با اشاره به این‌که نظارت بر کیفیت آسانسور پروژه‌های مسکن مهر با سخت‌ترین شرایط اعمال می‌شود به تسنیم گفت: آسانسورهای به کار رفته در واحدهای مسکن مهر استاندارد است.

در حالی تنها چند ساعت از اظهار نظر صریح مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد می‌گذشت که روابط عمومی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد اعلام کرد آسانسورهای مسکن مهر در سطح کشور و خارج از استان تهران مشکل استاندارد ندارد. تعداد کثیری از آسانسورهای مسکن مهر استان تهران که توسط این شرکت مورد بازرسی قرار گرفته است دارای ایرادات بحرانی است.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی در بررسی لایحه یک فوریتی اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم مصوب کردند درآمد ناشی از ساخت و فروش هر نوع ساختمان مشمول مالیات بر درآمد املاک شود.

توافق 2 وزارتخانه برای تعیین تکلیف تعاونی‌های مسکن مهر تا اردیبهشت 93 نیز یکی دیگر از اخبار هفته  بود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از درخواست افزایش 6 میلیون تومانی اعتبارات مسکن روستایی خبر داد و گفت: دولت موضوع افزایش سقف تسهیلات مسکن روستایی به 18.5 میلیون تومان را به بانک مرکزی ارجاع داده است.

 همچنین مدیرعامل شرکت عمران پرند قطعی شدن افزایش قیمت مسکن مهر «هسا» و تحویل واحدها تا آذر 93 خبر داد و گفت: برنامه اجرایی و مالی برای حل مشکل نیمه‌تعطیل بودن یک‌ساله پروژه هسا تدوین شده، ضمن آن‌که ظرف یکی دو روز آینده تفاهم‌نامه اصلاحیه قیمت امضا می‌شود.

پایان پیام/.

 

 

نظام مهندسی،مهندس، مکانیک، آموزشگاه، کتاب، تاسیسات،ساختمان، کاشانه، کارگران، طرح،
Comments (0)
Add Comment