اختصاص 5 ميليارد به كارخانه شيرآلات قهرمان

به گزارش تاسیسات نیوز، محمود علائی در بازدید از عملیات اجرائی پروژه گازرسانی به شیرآلات قهرمان از پیشرفت مناسب و تسریع در اجرای این پروژه ابراز رضایت کرد و گفت: پروژه گازرسانی به کارخانه بزرگ شیرالات قهرمان در مرحله تست و تزریق قرار دارد و درآینده ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی افزود: برای این منظور 6 کیلومتر خط انتقال لوله گذاری شده است.

 

فرماندار گرمی با بیان اینکه همزمان با عملیات لوله گذاری ایستگاه های تقلیل فشار نیز احداث شده، افزود: با تلاش شبانه روزی و پیگیری های مستمر پیشرفت فیریکی و سرعت عمل اجرای این پروژه بسیار مناسب است.

 

وی با اشاره به روند بازگشت جمعیت مهاجر در روستاهای اطراف کارخانه قهرمان افزود: راه اندازی کارخانه تولید شیرآلات بهداشتی و صنعتی گرمی در اشتغال‌زایی و تثبیت مهاجرت جمعیت این شهرستان نقش مهمی خواهد داشت.

 

علائی افزود: کارخانه تولید شیرآلات بهداشتی و صنعتی گرمی با نام کارخانه قهرمان در زمینی به مساحت 34 هکتار و زیربنای 60 هزار مترمربع در حاشیه روستای بیلداشی بخش مرکزی گرمی توسط بخش خصوصی درحال احداث است.

 

فرماندار گرمی گفت: تاکنون برای ساخت تاسیسات و 95 سوله بزرگ و کوچک آن بیش از 270 میلیارد ریال هزینه شده و هزینه لازم برای تکمیل این پروژه دو هزار و 500 میلیارد ریال برآورد می شود.

 

انتهاي پيام/

 

اختصاص-5-ميليارد-به-كارخانه-شيرآلات-قهرمان
Comments (0)
Add Comment