اختصاص 30 درصد عوارض گاز شهری به ایجاد تاسیسات گرمایشی در مدارس

حاجی دلیگانی با بیان اینکه پیش از این مصوب شده بود هر مترمکعب آب شرب مصرفی شهری 100 ریال اخذ شود، تاکید کرد: امروز مصوب شد این مقدار بودجه صرف آب‌رسانی بهداشتی برای آب شرب روستاها شود.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 92 از اختصاص 30 درصد عوارض گاز شهری به ایجاد تاسیسات گرمایشی در مدارس در جلسه کمیسیون تلفیق صبح امروز خبر داد.

 

“حسینعلی حاجی دلیگانی” اظهار کرد:  کمیسیون تلفیق موارد مهمی را از بخش هزینه‌ها تفکیک کرد که این مصوبات با نگاه ایجاد انضباط مالی بیشتر و توجه به نقاط محروم انجام شد.

 

وی افزود: از جمله این مصوبات آن بود که دولت را محدود کرد که تنها تا 10 درصد می‌تواند جابه‌جایی در بخش‌های مختلف بودجه انجام دهد.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید ردیفی توسط دولت برای عوارض شهرداری در بخش مالیات بر ارزش افزوده ایجاد شود و 100 درصد آن اختصاص داده شود.

 

وی ادامه داد: همچنین مصوب شد به ازای هر مترمکعب گاز مصرفی مردم شهرها 75 ریال عوارض در نظر گرفته شد که از این مقدار 30 درصد آن باید به ایجاد تاسیسات گرمایش در مدارس اختصاص داده شود.

 

حاجی دلیگانی با بیان اینکه پیش از این مصوب شده بود هر مترمکعب آب شرب مصرفی شهری 100 ریال اخذ شود، تاکید کرد: امروز مصوب شد این مقدار بودجه صرف آب‌رسانی بهداشتی برای آب شرب روستاها شود.

 

وی اضافه کرد: همچنین مصوب شد که افتتاح حساب توسط شرکت‌های تابع وزارت نفت با اطلاع و هماهنگی بانک مرکزی انجام شود.

 

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 92 تصریح کرد: امروز 1.7 میلیارد دلار به ازای طرح‌های کشاورزی در امر سرمایه در گردش اختصاص داده شد و همچنین عنوان شرکت‌های دانش‌بنیان به استفاده‌کننده‌های تسهیلات بند 8.1 بودجه اضافه شد.

 

وی افزود: مصوبه دیگر این بود که در نقاطی که پالایشگاه توسط بخش خصوصی ایجاد و لوله‌کشی نفت خام لازم است این کار توسط دولت صورت بگیرد و از محل اعتبارات تسهیلات معین شده در بند 5.4 قانون لایحه بودجه، 10 درصد به طرح‌هایی که ایثارگران ارائه می‌دهند، پرداخت شود.

 

حاجی بیان کرد: همچنین مصوب شد به افرادی که نیروگاه برق احداث می‌کنند وام و تسهیلات لازم داده شود.

پایان پیام/.

 

 

 

Comments (0)
Add Comment