احکام اعضای کمیته پایش اخلاق حرفه‌‌ای استان خوزستان اهدا شد

احکام عضویت دوره جدید کمیته پایش اخلاق حرفه ای با حضور دکتر کورش خواجوی (رئیس سازمان استان خورستان)، مهندس فیروز غلامی (نایب رئیس اول)، مهندس مظفر ساعد (نماینده هیات مدیره در کارگروه پایش اخلاق حرفه ای) به اعضا اهدا شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، خواجوی در این جلسه با اشاره به اهمیت توجه به موضوع اخلاق حرفه‌ای از سوی اعضای سازمان نظام مهندسی خوزستان  گفت: اخلاق مداری در مناسبات اداری به عنوان یک فاکتور مهم تلقی می‌شود و برخورداری از اخلاق حرفه‌ای مهندسی می‌تواند برای مهندسان و جامعه آرامش خاطر و رضایت بوجود بیاورد.
وی اظهار کرد: کمیته پایش اخلاق حرفه ای جنبه آموزشی، ترویجی، رهنمودی و ارشادی دارد، جنبه های آموزشی و ترویجی اخلاق حرفه ای را با کمک اعضای این کمیته باید ترویج دهیم و با برنامه ریزی، مطالعه نظام نامه و استفاده از ظرفیت های آن می توانیم از استان های فعال در این زمینه باشیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان ادامه داد: این کمیته یک تشکیلات و ساختار در شورای مرکزی با ۶۲ عضو از استان های مختلف (هر استان دو عضو) دارد که پیشنهادات این کمیته در شورای مرکزی بررسی و به استان ها ابلاغ می شود.
در ادامه این جلسه مهندس فیروز غلامی اظهار کرد: با وجود کمیته پایش اخلاق حرفه ای هرجا که احساس شود اخلاق حرفه ای زیر پا گذاشته شده این ظرفیت وجود دارد که مورد بحث و رسیدگی قرار گیرد.
وی ضمن اعلام آمادگی هیات مدیره جهت همکاری با اعضای این کمیته اظهار کرد: با آموزش می توانیم یکی از فعال ترین و بهترین استان‌ها در این زمینه باشیم.
در پایان، احکام اعضای کمیسیون پایش اخلاق حرفه ای سازمان که از سوی هیئت مدیره انتخاب گردیده اند به آنان اعطاء شد.
احکام اعضای کمیته پایش اخلاقخوزستاننظام مهندسی خوزستان
Comments (0)
Add Comment