احداث نیروگاه تولید برق در باوی

به گزارش تاسیسات نیوز، فرماندار باوی با بیان اینکه ۵ طرح بزرگ بعد از ماه صفر در شهرستان باوی کلنگ‌زنی می‌شود گفت: نیروگاه تولید برق در باوی احداث می‌شود. وی افزود: بزرگترین نیروگاه کشور با ظرفیت ۱۸۰۰ مگاوات برق و تولید ۴۶ درصد برق استان و ۶ درصد برق کشور در شهرستان باوی وجود دارد.



حیدر کاظمی اظهار داشت: شهرستان باوی دارای ۷۵ هزار هکتار اراضی مستعد در بخش کشاورزی است.



وی با اشاره به حوزه انرژی افزود: بزرگترین نیروگاه کشور با ظرفیت ۱۸۰۰ مگاوات برق و تولید ۴۶ درصد برق استان و ۶ درصد برق کشور در شهرستان باوی وجود دارد.



فرماندار باوی با بیان اینکه ۵ طرح بزرگ بعد از ماه صفر در شهرستان باوی کلنگ‌زنی می‌شود، بیان کرد: طرح میوه و تره‌بار حوزه شیبان سبب اشتغالزایی برای ۲ الی ۳ هزار نفر می‌شود.



وی با اشاره به اینکه کلنگ پروژه احداث نیروگاه دیگری در باوی زده خواهد شد، گفت: با وجود همه تلاش‌ها، اما مسائلی در حوزه اقتصادی نیز وجود دارد که یکی از این موضوعات نگاه دولتی به بخش اقتصاد است.



کاظمی عنوان کرد: مردم این نگاه را دارند که دولت باید اقتصاد را ایجاد کند بنابراین این نگاه باید حذف شود چرا که بخش خصوصی و سرمایه و بازار است که می‌تواند شغل ایجاد کند.



وی مشکل عمده اقتصاد را در عدم سرمایه‌گذاری در صنایع پایین دست دانست و تصریح کرد: این اقدام باید توسط سرمایه‌گذاران انجام شود بنابراین باید سرمایه‌گذار را برای سرمایه‌گذاری تشویق کرد.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

استانبرقتاسیساتنیروگاه
Comments (0)
Add Comment