اجرای طرح های پژوهشی با هدف بهینه سازی انرژی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری شانا، سید ایمان پیش بین، رئیس امور پژوهش و فناوری شرکت گاز استان خراسان رضوی اظهار کرد: هم اکنون برنامه های پژوهشی با هدف ارائه راهکارهای بهینه سازی مصرف انرژی به طور ویژه در دستور کار این واحد قرار دارد.




رئیس امور پژوهش و فناوری شرکت گاز استان خراسان رضوی افزود: امسال، به طور ویژه موضوع صرفه جویی مصرف حامل های انرژی بویژه حوزه گاز طبیعی در دستور کار شرکت گاز استان خراسان رضوی قرار دارد.

 

 

 

وی از همکاری امور پژوهش و فناوری شرکت گاز استان با سازمان های مرتبط و دانشگاه های کشور، پیرامون انجام پروژه‌های پژوهشی مشترک خبرداد و تاکید کرد: همسو با این فعالیت ها، تفاهم‌نامه‌هایی نیز با دانشگاه های اصلی خراسان رضوی، پارک علم و فناوری استان و دیگر مراکز علمی امضا شده است.

 

 

 

به گفته پیش بین، افزایش سطح مطالعات و تحقیقات در حوزه بهینه سازی مصرف سوخت سبب ارائه راهکارهای اصولی در زمینه حفظ و نگهداری سرمایه های ملی و بهره مندی آیندگان از این سوخت پاک خواهد شد.

 

 

 

 

وی یادآور شد: امور پژوهش و فناوری شرکت گاز استان خراسان رضوی، پیش از این موفق به دریافت عنوان های متعددی از جمله کسب ١٥ عنوان برتر کشوری در جشنواره‌ها و گردهمایی‌های داخلی و خارجی و کسب سه عنوان متوالی «رئیس پژوهشی برتر» در سطح وزارت نفت شده است.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

انرژیبهینه سازیتاسیساتطرح
Comments (0)
Add Comment