آیین نامۀ جدید تعرفه های برق تدوین شد

در راستای اجرایی کردن برنامه ­های پاسخ­گویی بار و پروژۀ تنوع­ بخشی به تعرفه­های مشترکین برق کشور توسط سابا آیین­نامۀ تکمیلی تعرفه ­های برق جدید پیشنهاد گردید.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، در راستای ضرورت اجرای برنامه­های مدیریت بار در شبکۀ برق کشور و اجرایی کردن برنامه­ های پاسخ­گویی بار، پروژۀ تنوع­بخشی به تعرفه ­های مشترکین برق کشور که در سال 93 در سابا کلید خورد به پیشنهادآیین­نامۀ تکمیلی تعرفه­های برق جدیدانجامید.

 

  مطابق این آیین­نامه به شرکت­های برق منطقه­ای و توزیع نیروی برق اجازه داده می­شود که با هدف مشتری­مداری، ایجاد انگیزه و جلب مشارکت مصرف­کنندگان بزرگ برق در برنامه­های مدیریت بار، علاوه ­بر گزینه­های موجود در آیین­نامۀ فعلی تعرفه­های برق، گزینه­های جدیدی را به مشترکین مؤثر در برنامه­های مدیریت بار پیشنهاد ارائه نمایند که با انتخاب درست می­تواند از یک­سو موجب کاهش اوج بار شبکۀ برق و ازسوی دیگر کاهش هزینه­های برق این مشترکین شود.

این طرح در جلسۀ هیأت مدیرۀ شرکت توانیر مطرح و مقرر شد این آیین­نامه پس از ایجاد زیرساخت­های لازم ازجمله آموزش و آگاه­سازی کارشناسان و مدیران صنعت برق، تهیۀ نرم­افزارهای مورد نیاز و تدوین نظام­نامۀ اجرایی، از ابتدای سال 1394 به اجرا گذاشته شود

پایان پیام /.

 

 

چیلر،تراکمی، جذبی،نیروگاه، نظام ، گاز، مخزن، نفت،
Comments (0)
Add Comment