آموزش های کنترل حریق همگانی شوند

دبیر علمی همایش ملی کنترل حریق در ساختمان گفت: بندهای مختلف مبحث ٣ مقررات ملی ساختمان قابلیت اجرایی داشته باشند. سرفصل های مورد بررسی باید به نحوی باشد که در بخش طراحی، اجرا و نظارت، قابلیت استفاده داشته باشد. در همین راستا مهندسین باید از فناوری های نوین و شرکت های دانش بنیان استفاده کنند.

به گزارش تاسیسات نیوز، عباسعلی تسلیمی، دبیر علمی همایش ملی کنترل حریق در ساختمان، در آیین افتتاح این همایش با اشاره به اینکه اغلب مقررات ایمنی بعد از وقوع حادثه وضع می شوند، گفت: حریق، یک مرحله ایجاد دارد که در این مرحله عواملی موجب به وجود آمدن آتش می شود، اما یک مرحله پیش از این رخداد، مرحله پیشگیری است.

وی ادامه داد: باید علاوه بر متخصصین و مهندسین، آموزش های مربوط به کنترل حریق در اختیار مردم عادی نیز قرار گیرد. این آموزش ها شامل فناوری ها و تجهیزات ایمنی مورد استفاده می شود. در همین راستا، مبحث ٣ مقررات ملی ساختمان نیازمند اصلاحات صحیح تری است.

تسلیمی با بیان اینکه بندهای مختلف مبحث ٣ مقررات ملی ساختمان قابلیت اجرایی داشته باشند، اظهار داشت: سرفصل های مورد بررسی باید به نحوی باشد که در بخش طراحی، اجرا و نظارت، قابلیت استفاده داشته باشد. در همین راستا مهندسین باید از فناوری های نوین و شرکت های دانش بنیان استفاده کنند.

آتش سویحریقمقررات ملی ساختمان
Comments (0)
Add Comment