آمادگی کامل نفتی بعد از برجام

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، بعد از برجام اکنون ایران آمادگی کامل خود را اعلام نموده است تا صادرات و رشد اقتصادی بیش از بیش تعریف شود.



علی اکبر صفایی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش،  با اشاره به رفع تمامی تحریم‌ها گفت: با لغو تحریم ها شرایط برای حضور مجدد نفتکش‌های ایرانی در بنادر اروپایی فراهم می‌شود و می توانیم دوباره نفت ایران را به مشتریان اروپایی خود برسانیم.



وی با اشاره به اینکه هم اکنون ظرفیت ناوگان شرکت ملی نفتکش ١٥ میلیون و ٥٠٠ هزار تن است،ادامه داد: در حال حاضر بیش از ٩٥ درصد این ظرفیت در حال استفاده است و مشکلی برای انتقال نفت و میعانات در دوره جدید نداریم.




مدیرعامل شرکت ملی نفتکش با تاکید بر اینکه با لغو تمامی تحریم‌ها دیگر مشکل بیمه‌ای نیز برطرف شده است، تصریح کرد: از این پس می‌توانیم در کنار استفاده از خدمات بیمه‌ای شرکتهای داخلی که در دوران تحریم ما را تنها نگذاشتند از خدمات بیمه ای شرکتهای بیمه‌گر خارجی نیز استفاده کنیم.



صفایی در پایان افزود: با توجه به اینکه نفتکش‌های ایران از بالاترین استانداردهای روزجهانی برخوردار هستند مشکلی برای رفت وآمد در بنادراروپایی ندارند به همین دلیل با آغاز صادرات نفت به اروپا می توانیم مجدد به بنادر اسپانیا، یونان، و فرانسه رفته و آمد داشته باشیم.


با لغو تمامی تحریم ها وزارت نفت دستور افزایش 500 هزار بشکه ای تولید نفت را صادر کرده است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

اقتصادبرجامتاسیساتنفت
Comments (0)
Add Comment