آمادگی شرکت حفاری شمال برای همکاری با بازارهای حفاری کشورهای منطقه

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از اويل نيوز،در ضمن بازدید هیات مدیران عراقی از شرکت حفاری شمال،این شرکت آمادگی خود را برای همکاری با بازارهای حفاری کشورهای منطقه اعلام کرد.

هيات مديران عراقي به سرپرستي دريس محسن الياسري؛ مديرعامل شركت حفاري عراق، صبح امروز (سه شنبه؛ 29 ارديبهشت ماه) از شركت حفاري شمال بازديد كردند.
در ابتداي اين بازديد هدايت اله خادمي؛ مدير عامل شركت حفاري شمال روند شكل گيري و توسعه اين شركت را تشريح كرد و گفت: اين شركت طي 10 سال با توجه به تحريم هاي ظالمانه غرب پيشرفت قابل توجهي داشته است.
وي اذعان كرد: شركت حفاري شمال 2 دكل حفاري دريايي مدرن را در اوج تحريم ها براي كشور ايران تهيه كرده است و اين 2 دستگاه ركوردهاي ماندگاري را در حفاري بزرگترين ميدان گازي جهان ثبت كرده اند.
خادمي با اشاره به سابقه يك دهه فعاليت در خارج از مرزهاي ايران از آمادگي اين شركت براي حضور در عمليات حفاري كشورهاي همسايه جمهوري اسلامي ايران از جمله عراق خبر داد.
دريس محسن الياسري نيز در اين جلسه گفت: باعث خوشحالي و افتخاراست كه از شركت حفاري شمال در كشور دوست و برادر ايران بازديد كرده ايم.
وي عنوان كرد: شركت حفاري شمال از جمله شركت هايي است كه توانايي بالقوه اي در بخش حفاري دارد كه مي توان از آن به عنوان زمينه اي براي توسعه پرشتاب بخش نفت و گاز استفاده كرد.
الياسري با اشاره به بازديد خود و هيات همراه از دكل 115 شركت حفاري شمال در استان فارس از وجود زنجيره كامل و به هم پيوسته خدمات شركت حفاري شمال ابراز خرسندي كرد و گفت: وجود چنين شركت هايي براي هر كشور مي تواند موجب دلگرمي صنايع نفت و گاز آن باشد.
مدير عامل شركت حفاري عراق در ادامه ضمن استقبال از وجود حسن نظر شركت حفاري شمال نسبت به مشاركت و روند توسعه صنعت نفت عراق بر ضرورت افزايش زمينه هاي همكاري و توسعه بين دو شركت تاكيد كرد.

 

پایان خبر/

حفاریشرکت حفاری شمالعراقنفتهدایت اله خادمیگاز
Comments (0)
Add Comment