آغاز مزایده برای طرح دیوار مرزی ترامپ

به گزارش تاسیسات نیوز، وزارت امنیت داخلی آمریکا اخیراً از قصد خود برای دریافت پیشنهادات برای پروژه دیوار مرزی آمریکا و مکزیک در هفته آینده خبر داده است.

 

 

 

این اعلامیه رسمی در بخش فرصت های شغلی دولتی و با هدف واگذاری برخی خدمات به بخش خصوصی منتشر شده است. اعلامیه اولیه مزایده قبلاً در 24 فوریه منتشر شده بود.

 

 

 

سازمان حفاظت از مرز و گمرک وزارت امنیت داخلی فرمی را برای طراحی و ساخت چندین نمونه الگو از سازه های دیوار در مجاورت مرز ایالات متحده و مکزیک تهیه کرده است.

 

 

 

فرایند مزایده در دو فاز اجرایی می شود. در فاز اول پیشنهادهندگان باید طرح های مفهومی درباره الگوهای خود را تا 10 مارس تحویل دهند.این طرح ها طی 10 روز بررسی و فینالیست ها در 20 مارس اعلام می شوند. اعضای آن گروه ها 4 روز فرصت خواهند داشت تا به درخواست کامل طرح شامل هزینه اجرای کار خود پاسخ دهند.

 

 

 

 

حدود 200 شرکت از جمله 39 شرکت با مالکیت اقلیت ها علاقه مندی خود را برای مشارکت در فرایند مزایده اعلام کرده اند. چندین شرکت خورشیدی نیز در این گروه هستند؛ پس ممکن است بعضی از طرح ها از روش های نوین و تجددیپذیر برای روشن کردن سازه استفاده کنند، اگرچه با توجه به عدم تمرکز دولت ترامپ روی چنین طرح هایی بعید است این طرح ها به مراحل پایانی برسند. نام ریتون که یک پیمانکار دفاعی است در این فهرست به چشم می خورد.

 

 

 

 

در حالی که این پروژه بی شک سیاسی است، قطعاً از دیدگاه معماری به دلیل طولانی بودن مسیر 1900 مایلی و تنوع اقلیمی قابل توجه خواهد بود.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آمریکاتاسیساتدیوار مرزیپروژه
Comments (0)
Add Comment