آغاز بکار نمایشگاه ساختمان + پوستر

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از 24-21 مرداد ماه جاری توسط اتاق تعاون ایران در محل داثمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.




به گفته سید محمد کریمی سرپرست امور نمایشگاهی اتاق تعاون و عضو هیات رئیسه اتاق امسال بیش از 50 هزارمترمربع فضای نمایشگاهی برای صنعت ساختمان در نظر گرفته شده است. وی گفت: از این میزان، 35 هزار مترمربع مربوط به فضای مسقف و پوشیده و 9 هزار مترمربع نیز در فضای باز برای نمایش تجهیزات و ادوات و ابزارآلات سنگین اختصاص داده شده است.




عضو هیات رئیسه اتاق تعاون ایران ادامه داد: بیش از 6 هزار مترمربع نیز از فضای نمایشگاه به شرکت‌های خارجی اختصاص پیدا کرده است و 31 کشور فعال خارجی حاضر در نمایشگاه به رایزنی و بررسی محصولات ارائه‌شده می‌پردازند.




کریمی با اعلام این خبر که در جریان برگزاری نمایشگاه که از روز 21 مردادماه آغاز به کار می‌کند، کارگاه‌های تخصصی در حوزه ساختمان برگزار می‌شود، گفت: در پایان این کارگاه‌های آموزشی گواهینامه‌های معتبر صادر می‌شود که در رتبه‌بندی شرکت‌ها اثرگذار است.




وی ادامه داد: انجام مذکرات B TO B برای رایزنی‌های دوطرفه هیأت‌های خارجی با ایرانی و یا بالعکس در کنار برگزاری همایش از مزیت‌های نمایشگاه امسال است.





این نمایشگاه از روز 21 تا 24 مرداد ماه از ساعت 8 الی 18 عصر در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور بیش از 1300 شرکت برگزار می‌شود.







انتهای خبر

بین المللتاسیساتساختماننمایشگاه
Comments (0)
Add Comment