آغاز اعلام برنامه های نامزدهای انتخاباتی/رکورد لایو انتخابات شکسته شد

شب گذشته گفتگوی زنده مهندس روح‌الله واصف مدیرمسئول تأسیسات نیوز با مهندس فرج زاده‌ها مدیرکل فنی مهندسی سازمان تأمین اجتماعی کشور و از کاندیداهای انتخابات نهمین دوره هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران برگزار شد که با حضور حدود ۶۵۰ نفری که به بالای هشت‌صد نفر نیز رسید، رکورد برنامه‌های لایو انتخاباتی شکسته شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، گفتگو با خواندن شعری از مهندس واصف آغاز شد که نوید مصاحبه‌ای جنجالی را داد. تأکید بر بی‌طرفی تأسیسات نیوز در عرصه انتخابات و تنها کمک به مهندسان برای شناخت بهتر افراد و تشویق به رأی دادن و درست رأی دادن مقدمه ایشان بود.
سؤالات به‌صورت کاملاً جسورانه و بدون اطلاع قبلی مهمان برنامه طرح و پرسیده می‌شد تا عیار دانش و تجربه کاندیدا سنجیده شود.
بررسی مشکلات فعلی مهندسان عضو سازمان و وجود مشکلات کهنه‌ای که هیچ‌گاه تمامی ندارد و راه‌های برون‌رفت از آن‌ها با انتقاد بی‌پروا و بدون پرده‌پوشی طرفین دلیل اصلی استقبال از این گفتگو بود. البته قطعی مداوم اینترنت مشکلی بود که باعث شد گفتگو با پالاس های تصویری یکنواخت ادامه نیابد. اشراف مهندس واصف به طراحی و نظارت با توجه به این‌که خود از مهندسان پایه‌یک سازمان و دارای ۲۰ سال سابقه کار حرفه‌ای هستند باعث شد درد دل‌های همکاران و مشکلات عدیده را به‌خوبی منتقل کنند.
حضور مهندس فرج زاده‌ها در سطوح عالی سازمان نظام‌مهندسی که سابقه‌ای بیش از بیست سال دارد، باعث ارائه راهکارهایی فوق‌العاده و کاربردی بود. به نظر می‌رسد می‌توان نمره قبولی را به ایشان داد.
به دلیل استقبال فراوان اعضا و شرکت‌کنندگان، مقرر شد این نشست یک‌بار دیگر با سؤالاتی جدید برگزار شود.
مصاحبه را می‌توانید در اینستاگرام تأسیسات نیوز مشاهده کنید.
به نظر می‌رسد سؤالاتی داغ از کاندیداهایی دیگر درراه است!
این سلسله نشست ها را از دست ندهید.
انتخاباتتاسیسات نیوزفرج زاده هانظام مهندسیواصف
Comments (0)
Add Comment