آغاز اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی

در نخستین گام اجرایی نسبت به یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان قم در نشست شورای معاونان وزارت نیرو با حضور مهندس “مجید نامجو” وزیر نیرو اقدام شد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز   افزایش بهره وری در ارایه خدمات به مشترکان، یکپارچه شدن برنامه ریزی منابع آب در شرکت های آب و فاضلاب استانی، کاهش پست های سازمانی مدیریتی، کاهش هزینه های مطالعه و اجرای طرح ها و افزایش رضایتمندی مشترکان با ارتقای کیفیت خدمات ازجمله ویژگی های اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی است.

پس از سه سال مطالعه های کارشناسی و بررسی دقیق ابعاد طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، در نخستین گام اجرایی نسبت به یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان قم در نشست شورای معاونان وزارت نیرو با حضور مهندس “مجید نامجو” وزیر نیرو اقدام شد.

  در این نشست وزیر نیرو به دستاوردهای مورد انتظار از یکپارچه سازی و انطباق آن با سیاست های اصل ۴۴ و افزایش کیفیت خدمات رسانی به مردم اشاره کرد و از تمام معاونت ها بویژه معاونت های آب و آبفا و برنامه ریزی و امور اقتصادی خواست که اهتمام جدیتری در راستای تسهیل اجرای این طرح بزرگ داشته باشند.

در این نشست، معاونت منابع انسانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گزارشی از فرآیندهای مطالعاتی و اقدام های صورت گرفته و سایر امور در دست انجام طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی ارایه کرد.

در ادامه، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم به ارایه گزارشی از عملکرد و موفقیت های مهم کسب شده در این شرکت پرداخت.

دکتر “حسن ایزانلو” با تشریح بخشی از ویژگی های اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، افزایش بهره وری در ارایه خدمات به مشترکان، یکپارچه شدن برنامه ریزی منابع آب در شرکت های آب و فاضلاب استانی، کاهش پست های سازمانی مدیریتی، کاهش هزینه های مطالعه و اجرای طرح ها و افزایش رضایتمندی مشترکان با ارتقای کیفیت خدمات را ازجمله این ویژگی ها برشمرد.

وی در عین حال، تعیین تکلیف اعمال نظام تعرفه در شهر و روستا، تعیین نحوه تامین مابه التفاوت نرخ های تکلیفی و واقعی خدمات، تداوم ردیف های اعتباری خاص غیرانتفاعی حوزه روستایی شرکت های یکپارچه شده و اجرای تطبیق وضعیت کارکنان انتقالی از شرکت های آب و فاضلاب روستایی به شرکت های یکپارچه شده را از الزام های اجرای این طرح عنوان کرد.

مهندس “عبدالحمید توکلی بینا” مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قم نیز با ارایه گزارشی از عملکرد و خدمات ارایه شده در بخش آبرسانی قم، از وزیر نیرو درخواست کرد تا از شرکت جدید آب و فاضلاب استان قم مراقبت و حمایت های بیشتری صورت گیرد.

در پایان نشست، وزیر نیرو ضمن قدردانی از تلاش های خالصانه دکتر “حسن ایزانلو” در طول تصدی پست مدیرعاملی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم و اهدای لوح قدردانی به وی، حکم سرپرستی این شرکت را به مهندس “عبدالحمید توکلی بینا” ابلاغ و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

پایان پیام/.

 

 

 

 

Comments (0)
Add Comment