آغاز آزمون های دوره ای نازل های سوخت مایع

به گزارش تاسیسات نیوز، دور اول آزمون های دوره ای نازل های سوخت مایع مطابق برنامه ریزی انجام شده و به منظور نظارت  بر صحت عملکرد آن ها از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده است. با توجه به حساسیت کم فروشی در حوزه سوخت مایع، آزمون دوره ای نازل‌های سوخت  در سال جاری  در سه نوبت انجام خواهد شد.
ملیحه قنبری رئیس اداره اوزان،مقیاس ها و اندازه شناسی اداره کل استاندارد استان مرکزی گفت : این آزمون ها به منظور مقابله با کم فروشی سوخت مایع و نظارت بر صحت عملکرد نازل ها انجام می شود و در صورت نیاز  بر اساس دستورالعمل های ابلاغی تا چهار نوبت در سال نیز قابل انجام است. نازل هایی که در آزمون قبول شوند با برچسب تاییدیه آزمایشگاه همکار نشانه گذاری می شوند و نازل های مردود تا زمان اصلاح عملکرد از چرخه خدمت خارج می شوند.
وی خاطر نشان کرد: آزمون دوره ای صحت عملکرد نازل های سوخت مایع با هدف راستی آزمایی و نظارت بر صحت عملکرد آنها صادر شده و با آزمون کالیبراسیون متفاوت است. همچنین نظارت عالیه بر عملکرد آزمایشگاه همکار نیز توسط کارشناسان حوزه اندازه شناسی صورت می پذیرد.
ایشان از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف یا کم فروشی مراتب را از طریق شماره ۱۵۱۷ اطلاع رسانی نمایند تا در اسرع وقت اقدامات قانونی لازم جهت صیانت از حقوق ایشان صورت پذیرد.
آزمون نازل سوختاستاندارد
Comments (0)
Add Comment