آسفالت اتوبان آزادگان تمام نشده نوبت ریاست جمهوری شد؟

تاسیسات نیوز: نامزدهای انتخاباتی طی روزهای گذشته در سخنرانی‌های خود به طرح برنامه‌های خود برای دولت چهاردهم پرداختند و به ارائه راهکار در مسائل اقتصادی خرد و کلان پرداختند.
محمدباقر قالیباف، در بخشی از صحبت‌های خود گفت: علت اینکه دولت‌های قبل گاهی مزد را کمتر از تورم افزایش دادند، این بود که بودجه بدون کسری و تراز نداشتند و این ناشی از عدم تدبیر مدیریتی بوده است که باید اصلاح شود. در برنامه هفتم تولید ثروت برای کاهش کسری پیش‌بینی شده، اما ضعف مدیریتی مانع از اجرای این برنامه شده است. رئیس مجلس تاکید کرد: ما زمان و حق آزمون و خطا نداریم. اگر توفیق خدمت یافتم، همان‌طور که در این ۴۵ سال پس از انقلاب زندگی شخصی نکردم، پس از توفیق خدمت هم بیشتر تلاش خواهم کرد و کارنامه من ضمانت اجرایی این موضوع است. ما باید یخچال‌های مردم را پر کنیم. بیمه کارگران ساختمانی در مجلس را به شکل بی‌سابقه در فاصله ۴۵ روزه تصویب کردیم.
آسفالت اتوبان آزادگان تمام نشده، نوبت ریاست جمهوری شد؟
سعید شریعتی، کارشناس وفعال اقتصادی در پاسخ به این سوال که ادعای نامزدهای اصولگرا چقدر با عملکرد آن‌ها مغایرت داشته است، گفت: آقای زاکانی در برابر همه وعد‌ه‌هایی که می‌دهد یک کارنامه سه ساله در شهرداری دارد، ایشان سه سال است که آسفالت اتوبان آزادگان را نتوانسته درست کند چطور می‌خواهد وعده‌هایی که دارد می‌دهد را عملی کند. به نظر من ایشان در این ماجرا نقشی ندارد جز اینکه یک کاوری می‌دهد برای آقای جلیلی و تلاش می‌کند که یک نوع خاکریزی باشد برای مقابله با نقدهایی که به دولت سیزدهم وجود دارد. به نظر می‌رسد که آقای جلیلی توسط آقای زاکانی و قاضی‌زاده کاور می‌شود.
ناآگاهی از آمار و ارقام ها
 او با بیان اینکه به نظر می‌رسد زاکانی و قاضی زاده بیشتر پوششی جلیلی هستند سعی می‌کنند که یک دفاعی از برنامه‌های سیزدهم داشته باشند و در نقش گارد لاین دولت آقای رئیسی انتقادات را دفع کنند، گفت: آقای پزشکیان در رابطه با صحبت‌های قاضی‌زاده به درستی اشاره کرد، با مجموع ادعاهایی که در دوره پیش و در سال ۱۴۰۰ از سوی نامزدها مطرح شده بود، مشخص است که نه آمار و ارقام و عدد متوجه می‌شوند و نه نگاه کارشناسی دارند. آقای قاضی‌زاده متاسفانه در همین برنامه به کارشناسان بزرگی که بالاخره هر کدام وزیر بودند، چهره‌هایی که سوالاتی را مطرح کردند و همه از مدیران ارشد اقتصادی ایران بودند و به هر حال با تمام ضعف قدرتی که داشتند کار کردند، بی‌احترامی کرد. این خیلی نکته عجیبی بود که فردی که به عنوان نامزد انتخابات است به نامزدها و به کارشناسانی که شناخته شده هستند، به این صراحت اهانت کند و بگوید این‌ها کارشناس نیستند.
انتهاباتریاست جمهوریزاکانی
Comments (0)
Add Comment