آذربایجان پر نعمت می شود

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، عملیات گازرسانی به روستاهای استان آذربایجان غربی وارد مرحله اجرا شده است و این استان نیز به استانی دارای گاز طبیعی مجهز میشود.


مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 160 روستای آذربایجان غربی تا پایان امسال خبر داد.


منصور صادقیان در ارومیه اظهار داشت: گازرسانی به روستاها و مناطق محروم استان در دستور کار قرار دارد که در این راستا عملیات گازرسانی در 301 روستای استان در دست اقدام است.


وی با بیان اینکه این اقدامات همچنان در تمام ایام سال انجام می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر این پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال عملیات اجرایی گازرسانی در 160 روستای دیگر استان آذربایجان غربی نیز آغاز شود.


مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی با بیان اینکه در برخی روستاها به دلیل صعب‌العبور بودن هزینه اجرای عملیات بالا بوده و زمان بیشتری برای گازرسانی به این روستاها نیاز است، ادامه داد: در این میان نیز گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار در اولویت قرار دارد.

این مقام مسئول تعداد روستاهای موجود در استان را 2 هزار و 760 روستا اعلام کرد و اظهار داشت: از این تعداد یک هزار و 806 روستا به دلیل سکونت 20 خانوار و بالاتر، در زمینه گازرسانی در اولویت قرار دارند.


صادقیان با اشاره به آغاز بارش‌ها از پاییز، اعلام کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل بارش باید سریعا نسبت به اجرا و اتمام عملیات گازرسانی در روستاهایی که عملیات اجرایی آنها آغاز شده اقدام کنیم.


وی خاطرنشان کرد: اولویت گازرسانی به روستاهای بلای 20 خانوار است و پس از آنگه تمام روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند گازرسانی به روستاهای زیر 20 خانوار نیز آغاز خواهد شد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آذربایجانارومیهتاسیساتدولت تدبیر و امیدگاز رسانی
Comments (0)
Add Comment