آخرین وضعیت آبی اصفهان

به گزارش تاسیاست نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای مقابله با خشکسالی و کمبود آب کار خاصی نمی‌توان انجام داد و تنها می‌توانیم با صرفه‌جویی مردم در مصرف آب، این دوران سخت را پشت سر بگذاریم.





ابوالفضل ابوترابی ، با اشاره به خشکسالی، کمبود آب و راه‌های مقابله با این پدیده اظهار داشت: برای مقابله با خشکسالی و کمبود آب در کوتاه مدت کار خاصی نمی‌توان انجام داد، مگر اینکه با صرفه‌جویی 15 تا 20 درصدی مردم در مصرف آب بتوانیم این مشکل را رفع و این دوران سخت را پشت سر بگذاریم.





وی افزود: کمبود آب و خشکسالی بحثی کاملاً جدی است، در پشت سد زاینده‌رود به صورت جدی با کمبود آب روبه‌رو هستیم و 17-18 روستا در حال حاضر با کمبود آب روبه‌رو هستند، بنابراین مردم باید همکاری کنند تا درصدد مقابله با این پدیده برخیزیم.





نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی افزود: وضعیت در حوزه آب کمی دشوار است، امید است در آینده‌ای نزدیک پروژه کوهرنگ 3 و تونل یک و 2 گلاب به بهره‌برداری برسد و همه این مسائل و مقابله‌ با کمبود آب، کمک و همراهی مردم را می‌طلبد.





وی با اشاره به کمبود شدید آب در پشت سد زاینده‌رود بیان کرد: حدود 18 روستا در حال حاضر با بحث کمبود آب روبه‌رو هستند و برای تشدید نشدن وضعیت کمبود آب در پشت سد زاینده‌رود و مقابله با خشکسالی، صرفه‌جویی در مصرف آب همراهی و همکاری مردم را می‌طلبد.






انتهای خبر

آباصفهانبحرانتاسیسات
Comments (0)
Add Comment