آخرین فرصت برای ثبت اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی

بدینوسیله به اطلاع می‏رساند، نتایج مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان مردادماه ۱۴۰۳ استخراج گردیده و شرکت‌کنندگان محترم در این دوره از آزمون‌ها می‌توانند از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه مورخ ۲۱-۰۶-۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه آزمون‌ها به آدرس الکترونیکی inbr.ir و پس از مطالعه دستورالعمل اعلام نتایج و اطلاع از مفاد آن، نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.
مشاهده کارنامه داوطلبان
به گزارش تاسیسات نیوز، لازم به ذکر است نتایج آزمون‌های تستی موصوف پس از بررسی کامل تمامی درخواست‌های بازنگری به سوالات آزمون ارسالی از سوی شرکت‌کنندگان و کنترل‌های مکرر توسط کمیته‌های تخصصی مربوطه و لحاظ کردن نتایج آن در کلید سوالات به دست آمده و قطعی است، لیکن چنانچه داوطلبی پس از بررسی پاسخنامه خود و مقایسه آن با آنچه که در کارنامه درج و ارائه شده است تناقضی را مشاهده نماید، می‌تواند درخواست بررسی مجدد پاسخنامه را با ذکر مشخصات فردی از تاریخ ۲۱-۰۶-۱۴۰۳ تا ۲۶-۰۶-۱۴۰۳ از طریق همین سامانه برای شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور ارسال نماید.
شرکت‌کنندگان رشته معماری طراحی که موفق به اخذ حدنصاب قبولی در آزمون‌ها نشده‌اند چنانچه درخواست بازنگری نسبت به نتیجه آزمون داشته باشند می‌توانند درخواست خود را از طریق همین سامانه  از تاریخ ۲۱-۰۶-۱۴۰۳ تا ۲۶-۰۶-۱۴۰۳ ارسال نمایند.
ضمناً به اطلاع کلیه متقاضیان مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی می‌رساند، نوبت بعدی آزمون ها نیمه دوم آبان ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد. زمان ثبت‌نام و تاریخ دقیق برگزاری آزمون‌ها‌ متعاقباً از طریق همین سامانه اطلاع‌رسانی می‌گردد.
 
ثبت اعتراض به پاسخنامه آزمون
 
ثبت درخواست بازنگری آزمون معماری طراحی
آزمون نظام مهندسی ساختماناعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسینتایج آزمون نظام مهندسی
Comments (0)
Add Comment