آتش سوزی در مغازه اغذیه فروشی

به گزارش تاسیسات نیوز، یک مغازه اغذیه فروشی واقع در خیابان دماوند شب گذشته آتش گرفت و یک کارگر آن دچار دود گرفتگی شد.


وقوع این حادثه ساعت 20:20 دقیقه شب گذشته به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 31 به خیابان دماوند، خیابان آیت رهسپار شدند.


محمد حسینی فرمانده آتش نشانان ایستگاه 31 آتش نشانی در این باره اظهار داشت: یک مغازه ساندویچی به مساحت 20 متر مربع از قسمت دستگاه فر غذاپزی آن طعمه آتش سوزی شد.


وی اضافه کرد: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، شعله های آتش در حال گسترش و سرایت به اطراف بود و همچنین دود ناشی از آن تمامی این مغازه را در بر گرفته بود.


حسینی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از بررسی محل حادثه و تقسیم شدن به دو گروه، با استفاده از خاموش کننده دستی، آتش را مهار کردند.


وی ادامه داد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان به زیرزمین این مغازه رفته ودر جستجوی محبوسین احتمالی، آنجا را به دقت بررسی کردند که خوشبختانه در زیرزمین کسی وجود نداشت.


این فرمانده آتش نشانی گفت: قبل از رسیدن آتش نشانان و در همان لحظات اولیه وقوع این حادثه، یک کارگر مغازه در اثر دود گرفتگی دچار مشکل تنفسی شده بود که توسط امدادگران اورژانس معاینه و مداوا شد.


وی با اعلام این که علت بروز این حادثه از طرف کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است، افزود: نیروهای عملیات پس از اطمینان خاطر از مهار کامل آتش سوزی و ایمن سازی محل حادثه به ماموریت خود پایان دادند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آتش نشانیتاسیساتحادثه
Comments (0)
Add Comment