آتش سوزی در كارگاه نصب داربست

به گزارش تاسیسات نیوز، بی توجهی به اصول ایمنی آتش سوزی کارگاه نصب داربست را در فلکه دوم خزانه بخارایی رقم زد.


ساعت 20:35 شب گذشته در پی اطلاع رسانی شهروندان به سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی یك كارگاه نصب داربست در فلكه دوم خزانه بخارایی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاه13، 83 وگروه نجات 17 را به همراه تانكرسی هزارلیتری حامل آب و خودروی حامل دستگاه تنفسی را به محل حادثه اعزام نمود.


فرامرز ثانی خانی افسر آماده منطقه 7 عملیات كه در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: در محل آتش سوزی یک کارگاه به وسعت تقریبی 90 متر مربع مملوازچوب وتخته دیده می شد که کارگران مقداری از چوب ها را برای گرم کردن محیط آتش زده بودند.


وی افزود: در این حادثه کارگاه کاملا شعله ور شده و شعله های آتش در حال سرایت به ساختمان مسكونی مجاور و همچنین مكانیكی واقع در پشت كارگاه بود كه آتش نشانان بلافاصله با رعایت اصول ایمنی و قطع برق و گاز كارگاه و تجهیز خود به دستگاه تنفسی از طریق دو رشته لوله آبدهی آتش سوزی را مهار و خاموش کردند.


افسر آماده منطقه 7 عملیات خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حضور به موقع آتش نشانان از سرایت آتش به ساختمان های مجاور و بروز خسارت جانی جلوگیری شد.


گفتنی است ؛ آتش نشانان با استفاده از دستگاه فن مكانیكی اقدام به تخلیه دود ازمحل آتش سوزی کردند و پس از لكه گیری كامل محل و ارائه توصیه های ایمنی به مالك به ماموریت خود پایان دادند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آتش سوزیتاسیساتحادثهکارگاه
Comments (0)
Add Comment