آتش در قهوه‌خانه سنتی

به گزارش تاسیسات نیوز، یک قهوه خانه سنتی در خیابان پانزده خرداد شرقی آتش گرفت و خساراتی ببار آمد.


در جریان این حادثه، دو کارگر این قهوه خانه درمیان دود و آتش گرفتار و دچار دود گرفتگی شده بودند که با هوشیاری آتش نشانان نجات یافتند.


این گزارش حاکیست، در ساعت 3:15 دقیقه بامداد امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی با دریافت گزارش شهروندان مبنی بر آتش سوزی یک باب مغازه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 3 و 4 و خودرو حامل دستگاه تنفسی را به خیابان پانزده خرداد شرقی، کوچه جمشیدپور روانه کرد.


به گفته اکبر کشرلو افسر آماده منطقه 5 عملیات سازمان آتش نشانی تهران، در نخستین ساعات بامداد امروز یک باب مغازه با کاربری قهوه خانه سنتی به وسعت 50 متر مربع و همچنین یک انباری کوچک کالا به مساحت 15 متر مربع ناگهان طعمه آتش سوزی شد.


وی با اشاره به این که شعله های آتش به قسمت سقف کاذب و پشت بام این قهوخانه سرایت کرده و در حال گسترش به اطراف بود، افزود: آتش نشانان بلافاصله با رعایت اصول ایمنی و قطع کردن جریان برق و گاز، از دو جهت اقدام به لوله کشی به محل آتش سوزی کرده و از گسترش و سرایت آتش به ساختمان های مجاور ممانعت بعمل آوردند و همچنین موفق شدند در کوتاه ترین زمان ممکن، شعله های آتش را فرونشانده و ازسرایت آن به اطراف جلوگیری کنند.


کشرلو با اعلام این که علت بروز این آتش سوزی و همچنین میزان خسارات وارده توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است، تصریح کرد: دو مردکارگر این قهوه خانه که 57 و 25 ساله بودند در هنگام وقوع این آتش سوزی، در داخل قهوه خانه و درمیان دود و آتش گرفتار شده بودند که در همان لحظات اولیه با هوشیاری و عکس العمل سریع آتش نشانان از داخل قهوه خانه خارج و جهت مداوا تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شدند.






انتهای خبر

آتشتاسیساتقهوه خانه
Comments (0)
Add Comment