آتش در فروشگاه موتورسیکلت

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش سوزی فروشگاه موتورسیکلت در خیابان وحدت اسلامی یک مصدوم بر جای گذاشت.


در پی بروز آتش سوزی در یک فروشگاه موتورسیکلت و تماس شاهدان با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه های 67 و 91 را ساعت 22:28 شب گذشته به محل حادثه در خیابان وحدت اسلامی، بالاتر از چهارراه شاپور اعزام کرد.


حمید میرزاقلی افسر آماده منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: محل حادثه یک فروشگاه به وسعت 150 متر مربع مملو از انواع موتورسیکلت بود که دچار آتش سوزی شده ودر زمان رسیدن آتش نشانان شعله ور بود.


وی ادامه داد: در این حادثه یک مرد 38 ساله درون فروشگاه محبوس و از ناحیه هر دو کف دست دچار سوختگی سطحی شده بود.


وی بیان کرد: آتش نشانان به سرعت برق وگاز را قطع کردند و با تجهیزات کامل فردی و به کار گیری چندین رشته لوله های آبدهی وارد کانون آتش سوزی شدند و در زمان کوتاهی مرد جوان را نجات و تحویل امدادگران اورژانس دادند و آتش را به طور کامل مهار و خاموش کردند.


میرزا قلی با اشاره به تلاش آتش نشانان و عدم گسترش آتش سوزی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با مهارت آتش نشانان، فقط 30 متر مربع از کل فروشگاه درگیر آتش سوزی شد که در نهایت سرعت توانستند همه موتورهای سالم را به خارج منتقل کنند و از بروز خسارت مالی بیشتر برای مالک جولگیری کردند.


وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از مهار کامل آتش سوزی، تخلیه دود و جداسازی اموال سوخته پس از اطمینان از رفع هر گونه خطر با ارائه تذکرات ایمنی به مالک به ماموریت خود پایان دادند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آتشتاسیساتفروشگاهموتورسیکلت
Comments (0)
Add Comment