آتش در حسینیه قدیمی تهران + عکس

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری 125، این حادثه ساعت 1:45 بامداد دیروز رخ داد و پس از اطلاع رسانی آن به سامانه 125 از سوی شهروندان، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 64 و 88 به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، خود را به میدان درکه، خیابان میراسماعیلی رساندند.

 

به گفته رضا امیری یگانه معاون منطقه سه عملیات آتش نشانی تهران، در این حادثه ساختمان یک طبقه حسینیه که در نیم طبقه ی داخلی آن مقداری پارچه های سیاه، فرش، موکت، میز و صندلی قرار داشت، دچار آتش سوزی شد.

 

وی با اشاره به این که دود غلیظی محل حادثه و اطراف آن را فرا گرفته بود. افزود: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق و گاز حسینیه را قطع کردند و پس از ایمن سازی آن، با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار شعله های آتش شدند.

 

معاون منطقه سه عملیات آتش نشانی با اعلام این که خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید، تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت به مقابله با این آتش سوزی پرداختند و شعله های آتش را پیش از سرایت به اطراف، مهار و کاملا خاموش کردند.

 

امیری یگانه خاطرنشان کرد: علت وقوع این آتش سوزی هم اکنون از سوی کارشناسان در دست بررسی است ونیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی کامل، محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی دادند.







انتهای خبر

آتش سوزیتاسیساتحسینیه
Comments (0)
Add Comment