آتش در انــــبار ضایعات

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش سوزی انبار ضایعات آهن و لوازم مستعمل در خلازیل، با تلاش آتش نشانان دو ایستگاه مهار و خاموش شد.


ساعت 13:30 روز گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی ضایعات دپو شده در انباری به وسعت 4 هزار متر مربع، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاههای 81 و 35 را به محل حادثه در خلازیل، خیابان شقایق به سمت غرب، قبل از چهارراه خلازیل، انبار بزرگ شقایق اعزام نمود.


امیر اصلان عزیزی رییس ایستگاه 81 كه به همراه آتش نشانان به محل حادثه اعزام شده بود در این باره گفت: در یك انبار جمع آوری ضایعات آهن و لوازم مستعمل به مساحت 4 هزار متر مربع از قسمت ضلع جنوبی مقدار زیادی ضایعات چوب به وسعت 300 متر مربع طعمه شعله های آتش شده و دود و حرارت زیادی از دور زبانه می کشید.


وی افزود: نیروهای عملیات با رعایت اصول ایمنی، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و لوله های آبدهی از ضلع شمال، آتش سوزی را مهار و از سرایت آتش به كانكس های مجاور جلوگیری کردند.


عزیزی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از حضور نیروی ایستگاه 35 با استفاده از دو رشته لوله آبدهی از ضلع جنوبی اقدام به مهار آتش کردند.


وی افزود: آتش نشانان پس از مهار كامل شعله های آتش، لكه گیری و بازدید و بررسی كامل محل حادثه با اطمینان از عدم وجود دود و شعله، انبار را تحویل مالك دادند و پایان ماموریت خود را اعلام کردند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آتش سوزیانبارتاسیساتضایعات
Comments (0)
Add Comment