آتش در انبار رینگ و لاستیک

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش نشانان دو ایستگاه با تلاش بسیار آتش سوزی انبار رینگ و لاستیک را در خیابان مصطفی خمینی مهار کردند.


رخداد این حادثه ساعت 4:05 بامداد امروز از سوی شهروندان به سامانه 125 اطلاع رسانی شد و در پی آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران نیروهای عملیات دو ایستگاه آتش نشانی شماره های 1 و 3 را به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی به خیابان مصطفی خمینی، پایین تر از چهارراه سرچشمه رهسپار کرد.


بایرامعلی عباس زاده افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: محل حادثه یک ساختمان دو طبقه به مساحت 150 متر مربع با سقف شیروانی بود که از آن مکان به عنوان انبار رینگ و لاستیک خودرو استفاده می شد.


وی افزود: در این حادثه یکی از اتاق های این ساختمان در طبقه دوم به مساحت 40 متر مربع طعمه شعله های آتش شده و در حال سوختن بود و هر لحظه نیز به حجم آتش افزوده می شد.


عباس زاده تاکید کرد: باتوجه به اشتعال بالای مواد موجود در انبار، آتش در حال سرایت به اطراف بود.


این افسر آماده آتش نشانی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی پس از بررسی و ایمن سازی کامل محل حادثه به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با استفاده از دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده خود را به کانون آتش رساندند و مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

وی ادامه داد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با بکارگیری تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی برای جستجوی محبوسین احتمالی وارد ساختمان مسکونی شدند.


عباس زاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه مصدوم و محبوسی در بر نداشت و نیروهای آتش نشانی موفق شدند در کوتاه ترین زمان ممکن این آتش سوزی را پیش از گسترش آن به نقاط دیگر این انبار، مهار و کاملاً خاموش کنند.


افسر آماده منطقه 5 عملیات آتش نشانی در خاتمه تاکید کرد: علت بروز این آتش سوزی و نیز برآورد میزان خسارات وارده هم اکنون از سوی کارشناسان علت یابی این منطقه عملیاتی سازمان در دست بررسی است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آتش نشانیایمنیتاسیساتحادثه
Comments (0)
Add Comment