آتش به جان ساختمان سه طبقه افتاد

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش سوزی ساختمان مسکونی در شهرک مسعودیه قبل از گسترش و سرایت به اطراف با عملیات نفسگیر آتش نشانان دو ایستگاه مهار و خاموش شد.


پس از رخداد حادثه ی آتش سوزی منزل مسکونی و اطلاع رسانی آن توسط مالک و همسایگان به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت 11 ظهر دیروز زنگ ایستگاه 15 و 37 را به صدا درآورد و آتش نشانان با توجه به اعلام محبوس شده به همراه تیم نجات 2، تشک نجات و نردبان، روانه ی شهرک مسعودیه، خیابان ابومسلم، کوچه سلطانی، بین ده متری دوم و سوم شدند.


حمیدرضا حسین ریکا فرمانده ی آتش نشانان حاضر در محل حادثه در این باره اظهار داشت: با توجه به باریک بودن مسیر کوچه و پارک نامناسب خودروها، پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که طبقه ی اول یک ساختمان ویلایی به مساحت 90 متر مربع به علت نامعلوم دچار آتش سوزی شده و بخشی از آن کاملاً شعله ور بود، به طوری که آتش در حال سرایت به طبقات فوقانی نیز بود.


وی افزود: آتش نشانان بلافاصله ضمن قطع برق و گاز ساختمان و ایمن سازی محل حادثه با کشیدن لوله آبدهی وارد ساختمان شدند و همزمان با خاموش کردن آتش به جستجوی محبوس شده ی احتمالی در منزل پرداختند که خوشبختانه مشخص شد که دختر بچه ی 6 ساله قبل از رسیدن آتش نشانان توسط والدینش از ساختمان خارج شده و در سلامت کامل به سر میبرد.


فرمانده ی آتش نشانان تاکید کرد: نیروهای عملیات پس از مهار کامل شعله های آتش و لکه گیری ساختمان وایمن سازی های لازم مانع از گسترش و پیشروی شعله های آتش به دیگر قسمتهای ساختمان شدند.


وی گفت: آتش نشانان پس از اطمینان از عدم وجود هرگونه خطر و ایمن سازی محل حادثه با تحویل ساختمان به مالک و ارائه تذکرات ایمنی به عملیات خود پایان دادند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آتش سوزیتاسیساتحادثهساختمان
Comments (0)
Add Comment