آتش بر اثر بی احتیاطی در برشکاری

به گزارش تاسیسات نیوز، بی احتیاطی و رعایت نکردن موازین ایمنی به هنگام برش کاری کانال های کولر، ساختمان زورخانه ای درجنوب تهران را طعمه آتش سوزی کرد.


بروز این حادثه ساعت 11:43 روز گذشته از سوی شهروندان به سامانه 125 اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 126، 4 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سمت خیابان شوش، میدان شهید هرندی، خیابان ادیب رهسپار شدند.


بنا به اظهار حمید صادقی فرمانده آتش نشانان اعزامی؛ محل حادثه ساختمان سه طبقه ی زورخانه ای بود که طی آن قسمتی از کانال کولردر طبقه سوم طعمه آتش سوزی شد و سپس آتش به لوازم موجود در این طبقه نیز سرایت کرد.


وی اضافه کرد: طبقه همکف این ساختمان سه طبقه، زورخانه ورزشی، طبقه دوم کارگاه چاپ سیلک و طبقه سوم آن انبار لوازم مستعمل بود که آتش نشانان به منظور جلوگیری از گسترش آتش، به سرعت عملیات خود را شروع کرده و با بستن تجهیزات تنفسی به داخل ساختمان مملو از دود وارد شده وبا استفاده ازلوله های آبرسانی مشغول مهاراین آتش سوزی شدند.


صادقی تصریح کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان به جستجوی محبوسین احتمالی درطبقات این ساختمان پرداختند که خوشبختانه این حادثه محبوس و یا مصدومی نداشت.


این فرمانده آتش نشانی انتقال حرارت و پرتاب براده های آتشین ناشی از برش کاری کانال کولر برروی موادقابل اشتعال اطراف را علت وقوع این آتش سوزی اعلام کرد و گفت: نیروهای آتش نشانی شعله های آتش را پیش از سرایت به قسمت های دیگر ساختمان و ایجاد خسارت بیشتر، مهار و کاملا خاموش کردند و همچنین دود های ناشی از این آتش سوزی را با استفاده از فن های مخصوص از فضای این ساختمان به بیرون تخلیه کردند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آتشبرشکاریتاسیساتحادثه
Comments (0)
Add Comment