آتش‌نشانان ایران در رتبه پنجم جهــان

به گزارش تاسیسات نیوز، تیم آتش نشانی ایران با حضور در مسابقات جهانی آتش نشانان در کشور کره جنوبی بابدست آوردن مدال های رنگارنگ موفق به کسب رتبه پنجم شد.


مجید آرون “معاون آموزش و تربیت بدنی سازمان آتش نشانی تهران” با اعلام این خبر گفت: در مسابقات آتش نشانان جهان که هر دو سال یکبار در کشورهای مختلف برگزار می شود آتش نشانان زیادی از سراسر دنیا در رشته های مختلف ورزشی شرکت می کنند.


وی با اعلام این که تیم آتش نشانان ایران سومین بار است که دراین مسابقات شرکت کرده است، افزود: در سیزدهمین دوره مسابقات جهانی آتش نشانان که از 10 تا 17 سپتامبر امسال در شهر چانگجوی کشور کره جنوبی برگزار شد 52 کشور با تیم هایی متشکل از 6860 آتش نشان ورزشکار حضور داشتند که 33 کشور، موفق به کسب مدال های گوناگون شدند.


معاون آموزش و تربیت بدنی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: در این مسابقات، آتش نشانان کشورمان به مقام پنجم دست یافتند و موفق به ثبت پر افتخار 21 مدال طلا در کارنامه خود شدند.


آرون تاکید کرد: تیم آتش نشانی تهران متشکل از یک تیم ده نفره از آتش نشانان ورزیده و ورزشکار و 5 کادر مربی و سرپرست در این رقابت ها خوش درخشیدند و در رشته های گوناگون ورزشی بیشترین مدال های طلا، نقره و برنز را کسب کردند.


معاون آموزش و تربیت بدنی سازمان آتش نشانی تهران اضافه کرد: تیم آتش نشانان تهران دررشته های پاورلیفتینگ، شنا، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، مچ اندازی، بادی بیلدینگ، دوهای 100 متر، 110 متر با مانع، 200 متر و 400 متر، پرتاب چکش، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرش طول، پرش با نیزه، پرش ارتفاع و همچنین پرش سه گام موفق شد 35 مدال مختلف شامل 18 طلا، 12 نقره و 5 برنز بدست آورد.


وی با اشاره به این که تیم آتش نشانان ایران درمقام پنجم رنکینگ جهانی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: چهاردهمین دوره مسابقات آتش نشانان جهان درسال 2020 در کشور دانمارک برگزار خواهد شد.







انتهای خبر

آتش نشانیبین المللیتاسیساتمسابقه
Comments (0)
Add Comment