آب؛ مشکل اصلی مردم نطنز

به گزارش تاسیسات نیوز، مرتضی صفاری نطنزی، نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی، در نشست شورای اداری شهرستان نطنز که با حضور استاندار اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: کمبود آب از نظر کمی و کیفی یکی از مشکلات اصلی نطنز است که باید در کوتاه مدت و بلند مدت نگاه ویژه ای به آن شود.





وی افزود: تامین آب شرب شهرستان نطنز، طرح فاضلاب مسکن مهرز، احیای قناتها برای تامین آب کشاورزی و حتی آب شرب، و دو بانده کردن جاده قدیم نطنز – کاشان تا نیروگاه اتمی از دیگر مشکلاتی حوزه انتخاباتی خودبیان کرد و خواستار برطرف کردن آنها بامساعدت مدیران استان اصفهان شد.

 

 

 

ایرنا گزارش می دهد، نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دو بانده کردن جاده بادرود – کاشان جزو طرح های ملی است و با توجه به اینکه تلفات جانی و مالی بسیاری در این محور اتفاق افتاده باید برای تکمیل آن هرچه زودتر اقدام شود.

 

 

 

وی همچنین از ظرفیت گردشگری شهرستان به عنوان یکی از اولویت های رشد منطقه نام برد و گفت: احیای ساختمان های قدیمی و تاریخی، توجه به صنایع دستی و تولیدات مختلف فراموش شده می تواند راهی برای رشد اقتصادی منطقه باشد.

 

 

 

صفاری از مسئولان استانی خواست ا حمایت های خود از جشنواره گیاهان دارویی و طب سنتی گامی بلند برای شناساندن ظرفیت منطقه در تولید انواع گیاهان دارویی که رقم آن به 600 گونه می رسد، بردارند.

 

 

 

وی با انتقاد شدید از چنگ اندازی معدن داران به صورت شهر، یادآور شد: معدن داران با تجاوز به حریم روستاها و شهرها و همچنین رعایت نکردن حقوق شهر، خسارات زیادی را بر منطقه تحمیل کرده اند .

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آباستانبحرانتاسیسات
Comments (0)
Add Comment