پس لرزه های انتشار خبر اختلاس در وزارت راه و شهرسازی

بررسی جزییات رکورد شکنی اختلاس در وزارت راه و شهرسازی با بازتاب های مختلفی در محافل کارشناسی و فعالان حوزه راه مواجه بوده است.

 

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از صما، با توجه به اینکه وزیر نیرو به عنوان اولین مقام دولتی از اختلاس 12 هزار میلیارد تومانی در یک پروژه راه آهن در دولت دهم پرده برداشت. وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معماری و شهرسازی خود منکر این موضوع شد و تاکید کرد که چنین اختلاسی در پروژه راه آهن گرگان- بجنورد- مشهد رخ نداده است.

 

در همین حال منتقدان بر این باور هستند که موضع گیری آخوندی درباره این اختلاس زمانی  قابل پذیرش خواهد بود که ادعای بروز اختلاس در وزارت راه و شهرسازی از سوی یک مقام دولتی عنوان نشده بود.

 

این در حالی است که حتی چیت چیان وزیر نیرو  عنوان کرده مستندات و مدارک لازم را برای اثبات این اختلاس موجود است. با توجه به این امر گفته می شود وزیر راه و شهرسازی بهتر بود قبل از رد کامل این موضوع بررسی های لازم از طریق مجاری قانونی پیگیری می کرد و یا این وعده را می دادند تا شک و شبهات ایجاد شده و ذهنیتی که از طریق انتشار این خبر در اذهان عمومی ایجاد شده ، برطرف شود. در غیر این صورت جای این سوال مطرح است که چرا یک مقام دولتی چنین موضوع پراهمیتی را از طریق رسانه ملی مطرح کرده است؟و وزیر دیگر نیز به راحتی این موضوع را رد می کند.

 پایان پیام/.

 

 

 

Comments (0)
Add Comment